BİRKAÇ GÜN SONRA...
Barış bilgisayar başında proje çizerken birden belirsiz bir e-postagelmişti. E-postayı açan Barış birkaç gün önce yaşamış olduğu olay ileilgili bir televizyon ve gazete haberi olduğunu görmüştü. Altında da notolarak "Ne deniliyorsa yap! L." yazıyordu. E-postanın kimden geldiğiniöğrenmeye çalışsa da bulamıyordu. Olan olayı kimse bilmiyordu nasılolupta haber yapılmıştı? Not ne ifade ediyordu? Barış panik içindebabasının yanına koştu. Barış babasının yanına gidince gelen e-postayıgösterip ne yapması gerektiğini sordu.
Levent Bey: "Gelen e-postanın devamı olabilir ve ne deniliyorsa yapmangerekiyor."
Barış: "Baba sen bir şey yapmayacak mısın?"
Levent Bey: "Şu an yapabileceğim bir şey yok oğlum."
Barış, babasının neden böyle yaptığını anlamaya çalışıyordu. İlerideneler olacağını bilmediğinden, kendisine ve ailesine zarargelebileceğinden ve en önemlisi de sevdiği kadına bir şey olabilir diyekorkuyordu. Tekrar çalışmak için odasına gitti ama bir e-posta dahagelmişti. E-postada "Sizin mahallede bir kız var ve o kız öğrenmemesigereken bir şeyi öğrendi. Kızın kömür karası, kısacık saçları, renkcümbüşü olan gözleri; 22-23 yaşlarında olduğunu ve avukatlıkokuduğunu biliyoruz. Senden istediğimiz ise o kızı ortadan kaldırman.Kızın öldüğünden emin olman lazım bunu unutma! Eğer dediklerimiyapmazsan sana ve ailene zarar veririm. Aklının alamayacağı şeyleryaparım. L." yazıyordu. Barış bu yazıyı okuyunca neye uğradığına şaşırdıçünkü orada bahsedilen kız Eylül'dü. Kendini ve ailesini kurtarması içinsevdiği kızı öldürmesi gerekiyor ve bunu düşündükçe kafayı yiyordu.Kendisinin uyuduğuna ve kabus gördüğüne inanmak istiyor amae-postaya tekrar tekrar baktığında gerçek olduğunu anlıyordu. Babasıve Eylül ile konuşması lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ANLIK
Short StoryBirbirini seven çift ve hazin sonlarını anlatan bir kitap ile karşı karşıyasınız. Kısa ama okumaya değer bir kitap olduğu kesin. Neyse seni çok tutmayayım da okumaya başla...