Medyadaki Deniz'in fotosu ☺
Mersin'e gelmemizin üzerinden tam bir hafta geçmişti.Bu bir hafta içinde Mersin'i gezme fırsatı bulmuştum.Çok güzel bir yerdi burası.
Sabah çalan telefonumla istemeye istemeye telefonumu aldım.Arayan İzmir'den arkadaşım Defne'ydi.Telefonu açıp uyku mahmurluğuyla "alo"dedim.Defne'nin sabah sabah yine sesi canlı geliyordu.Saat daha 09:00 dı ya.Defne "alo Deniz kuşum napıyon,orayı beğendin mi,nasıl bir ye..."diye sorularını sıralarken "kızım bir sus sorularını teker teker sor bende cevaplayayım bu ne hız"dedim.Defne'nin sorularını cevapladıktan sonra telefonu kapattım.
Tekrar yatağa attım kendimi çünkü daha çok erkendi.Birkaç saat uyuduktan sonra kalkıp bir duş aldım.Kıyafetlerimi giyip aşağı indim.Annem ve babam beraber kahvaltı hazırlıyorlardı. Bende " günaydın"deyip masaya oturdum.Hiç iştahı yoktu.Sadece en sevdiğim gevrekten bırza yedim.Annem gilin benim için bulduğu okula kayıt yaptıracaktım.Okula vardığımda şöyle bir baktım çok güzel görúnüyordu.
MÜDÜR yazan kapıyı tıklattım."Gel"sesiyle içeri girdim.Başım eğik bir şekilde "merhaba ben kayıt yaptırmak için gelmiştim"dedim.Müdür bana oturacak bir yer göstererek "gel otur canım ismini soyleyebilir misin "dedi."Deniz ATASOY "dedim.Bilgisayarda birkaç şey yaptıktan sonra bana dönüp "bundan sonra 12/A sınıfındasın yeni okulun ve sınıfın hayırlı olsun."dedi.Eve gitmek yerine alışverişte gitmeye karar verdim.Eve geldiğimde yorgun olduğum için direk yattım.
Sabah uyandığımda giyinip aşağı indim.İştahım olmadığı için birşey yemeyip evden çıktım.Bugün okulda ilk günümdü.Birkaç dersten sonra sanırım aç olduğum için başım dönmeye başladı.3.dersin sonunda birşeyler yemek için sınıftan çıktım.Yarı yolda bir anda gözüm karardı ve bayıldım.Tam yere kapaklanacakken arkamda bir çift el hissettim.
RüzgardanKoridorda arkadaşımla konuşurken ileride ki kızın başını tuttuğunu gördüm.Bir anda bayıldı ben de o hızla koşup kızı tuttum.Kızın güzelliği karşısında bir an carpilmış gibi oldum.Kendine gelip kızı hemen revire götürdüm.Serum takıldığı için beklemek zorunda kaldık.
Bu okula gizli görev için gelmiştim.Birkaç saat sonra kız uyanmayinca naptiğımı bilmeden başımı kızın kalbine koydum.Tam o anda kız döndü ve dudaklarımız birleşti.
Kitabımızdaki Rüzgar karakteri☺
Oylarınızı ve yorumlarinizi bekliyorum.
Sizleri seviyorum❤...&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim aşkım bir polis
Roman d'amourGenç polis gizli görev için gittiği okulda gördüğü ve amirinin kızına aşık olur . Genç polis ve genç kızın aşkı