online date bolumune cumleten hosgeldiniz
bolum erken gelecek dedim son kismini yazmamistim tek (saat 6 falandi) yemekten sonra bi baktim arkadaslar... kirmizi oda varmis bugun... dedim merbe bosver sapsal teguku azicik dizi izle😌
bu seferki linki bugunku cografya dersimden kopyaladim, iyi okumalar
🎧💻📚
🐰🐯tavşanım
https://us04web.zoom.us/j/76492279976?pwd=djJXMkNlWGc4ZXRrNGFIdE9RM0NlZz09görüldü
taehyung
BAĞLANMIYOE BU
JEONGGUK NAPICAMtavşanım
bir daha denetaehyung
BAKAYIM
ha oldu
kabul et benigörüldü
odaya yani
ŞEY YANİ
odaya derken
personal room diyor ya
room oda demek hani
falan
yaniyazıyor...
oh
ekrandasıngörüldü
-
"merhaba!" diyerek hızlıca el salladı ekrana doğru. önündeki tabağı biraz daha kendine çekip bilgisayarı da kendine yakınlaştırdı, ekranın diğer tarafındaki jeongguk'a bakarak gülümsedi.
"merhaba," dedi jeongguk, heyecanlıydı ve heyecanlı olduğunda pek konuşamazdı, bu duygusunu bastırabilmek adına gözlerini önündeki pizza dolu tabağa çevirdi. "yemek yapacak vaktim olmadı... yeonjun, bilirsin." diyerek gözlerini tekrar ona gülümseyerek bakan adama çevirdi, mahcup bir ifadeyle dudaklarını büzdü. "aslında ona kapatmasını söyleyebilirim ama onunla sohbet etmek hoşuma gidiyor, sonuç olarak, yemeğim var işte."
"yeonjun biraz şımarık bu sıralar," dedi taehyung, o da pek yemek yapamazdı, bu yüzden hyejin'in yaptığı yemeklerden doldurmuştu tabağına. gözlerini tabaktan alıp ekrana çevirdi. "sen onu anladığın için muhtemelen, seninle konuşmak istiyor hep. onda 'o öğretmen, hep konuşulmaz' mantığı da pek yok." güldü, kısılan gözlerini jeongguk'un güldüğünü gördüğünde büyüterek onu daha iyi görmek için ekrana sabitledi.
"sorun değil. eğleniyoruz onunla."
taehyung bir şey demeden gülümsediğinde tabağının yanında duran çatalını alarak tekrardan jeongguk'a baktı, o da o sırada tabaktan bir pizza dilimi alıyordu ve onun iştahlı görünüşü taehyung'un gülmesini sağladı.
"pizzayı baya seviyor gibisin."
jeongguk ısıracağı pizza dilimi ağzındayken gözlerini ekrana çevirdi, kendisine bakan taehyung bir an duraksamasını sağlasa da elindekini ısırıp kalanı tabağa bıraktı ve kafasını sallayarak çiğnemeye başladı. "bir de hamburger tabii ama en son yediğimizde yoongi hyung midemi bulandırdı, bir süre geçmesi lazım yemem için."
taehyung gülerek çatalını önündeki makarnaya batırdı, muhtemelen bir de sebze yemeği varken sadece makarna yediğini hyejin öğrenseydi ona kızardı ama umursamadı, nasıl olsa hyejin şu an yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
life goes on | taekook ✓
Fanfiction[💻📚] "yeni normalde yaşadığımız aşkımız elbette şartlara ayak uydurmak zorunda."