Vallizim hazırdı ve uçağı bekliyordum ne sanıyordum ki anneme karşı gelebileceğimimi? Annemin arkadan seslenişini duydum.
-Elsa kızım acıkırsın sen hadi yemek yiyelim daha uçağın kalkmasına var.
-Aç değilim !!
annem altan altan cimcik atıyordu bu bağırma eve gidince görüceksin gününü demekti ama..bir dakka ben eve gitmiyektim.
-ANNEE !! ANNEEE!! NEDEN CİMCİKLİYORSUNNN ÇOK AYIP !
bütün herkez bize bakmıştı hahaa ! intikam zamanı
-Elsa kapa çeneni herkezin önünde dövmeyeyim seni istersen !! sonra cümlenin devamını getirdi fısıldayarak
-Bak kızım paranı kaybetme saçma sapan şeyler alma açık giyinme babanın sözünden çıkm-
-Ne babası ya !
-Sus ! delirtme beni zart zurt üstünü değişme erkek arkadaş yok dememe gerek yok zaten arkadaş edinmiyorsun .Tatillerde buraya geliceksin zaten demesiye anons yapıldı
her ne kadar anneme sinirli olsamda onu öpmeden gidemezdim.yanağına sulu sulu bir öpücük kondurdum.
-Mutlumusun anne ?
dedikten sonra arkama bakmadan ilerledim....
İndiğimde elinde elsa yazan bir kağıt olan adam gördüm ve ona ilerledim baba denilen yaratık beni almaya bile gelmemişti bu benim için daha iyi mümkünse o adamın yüzünü hiç görmiyeyim.Adam bana yolu göstererek lüks bir arabaya yönelti kapımı açtı ve öne binip arabayı sürmeye başladı.
sonunda eve varabilmiştik bir dakkika ev mi dedim burası resmen saray ! herneyse bu o kadar önemli değildi çünki,bir olay çıkartıp burdan tüyicektim.Ben böyle şeylere gelemem zaten yolda gelirken insanların giydiklerine bakıp kalp krizi geçiyodum.Herhalde öyle giyinsem annem beni heryerimden bıçaklar,lime lime doğrar köpeklere yedirirdi.
Bunları düşünürken tabiki kapıya varmıştım.Zile bastım ve bir adım geriye gittim.Kapıyı görevliler açmıştı
-Buyrun?
Biraz beni süzdü
-siz kızınısınız
gülümsedim tabiki kadın anlamıştı kızı olduğumu biraz orkun denilen şahsa benziyodum hatta çok benziyordum.Kadın bana evi dolaştırıyodu ve sonunda burası senin odan dedi ve gitti odanın kapısını açtıhımda oha ! inanılmaz hayır hayır sakin ol elsa boşver kısa zaman için burdasın gir içeri ve hiç gibi davran.Odaya girdim ve yatağa kendimi attım.Saat geç oldu ve uyumalıydım fakat şuan elin gevur ülkesinde olduğum aklıma geldikçe,annemin beni buraya göndermesi geldikçe..hiç de uyuyasım gelmiyor.
* * *
-uyumuşum ağ lanet olsun
hemen kalktım ve eşyalarımı dolaba yerleştim.Her ne kadar az kalacak olsamda ben öyle valizden çıkart tekrar katla altakini çıkar üstekini koy uğraşamam.
Tam üstümdekileri çıkartıcakken içeri biri girdi bir erkek ! tabiki refleks olarak çığlık attım.O ise şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
yutkundum ve
-Burda bir kız var kapı çalma adetin yokmu senin!
-Bağırmayı kes ve kim olduğunu ve evimde ne işin olduğunu söyle !
-Ne?? burası senin evinmi ?? orkun un değilmi??
-Hee anladım sen eve çağırdıhı sürtüklerdensin burası onun odası değil ama istersen burda benimlede vakit geçirebilirsin deyip kapıyı kapattı uha noluyo ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessiz senfoni tanıtım (askıda)
Dla nastolatkówiçimdeki korku çenesi düşük konuşkan sesiz olmak istemem ama konuşamam.