Sabah sabah annemin 'elsa hadi kalk okula geç kalacaksın saat 8 oldu hadi kalk kızım' demesinden ve saate baktığımda saatin daha 7 olduğunu görmekten bıktım.Bu olay gerçekten sinir bozucu yataktan kendimi zor attım ve dolabımın karşısına geçtim.Evet doğru tahmin okulumuz serbest kıyafet ÇOK GÜZEL DİMİ (!) ben bu işe karşıyım.Her gün ne giycem stresi başlamakta ollucak ve bu benim canımı sıkıyor.Kıyafetlerimi sonunda seçebildim siyah pantolon ve siyah metalica tişortü ve siyah botlarım.Telofonumu da alıp caddeye indim birazdan servis gelir diye ümit ediyordum fakat nerde o günler.Yarım saat telofonla uğraştım inşallah şarzım bitmez mehmet amca! Servis geldi ve hemen yerleştim yakın arkadaşmı?peh benim arkadaşım yokki yakın arkadaşım olsun en iyisi size biraz kendimden bahsedeyim.
Ben elsa gerçek anlamda kimseyle konuşmam annem pskolojik sorunlarım olduğunu düşünüyor.Bi asosyal gibiyim.Babam annemle beni küçük yaşta terketmiş.Onun hakkında bildiğim tek şey zengin olması.Bizim durumumuza gelirsek geçinip gidiyoruz zengin değiliz ama fakirde değiliz yani annem yemekleri kendi yapar temizlik desen 3 öğün klasik türk annesi meşur terlikler hmmm vazgeçilmezim.
Servis durdu hemen indim ve sınıfıma ileredim.Derslerde iyi olduğum söylenemez ama ingilizcem harika ötesi örneğin süpernatural,teen wolf, doctor who gibi dizileri alt yazısız izliyorum.Ve her bi boku anlıyorum.Sınıfa vardığımda hemen duvar kenarı en arka uç köşeye oturdum burası mükemmel askılıktaki montlar kokuşmuyorsa onlara yaslanıp uyumak biir harika! zaten öğretmenler bana karışmıyor benden ümidi kesmişler sırf bu yüzden annemden yediğim oklavaların hatti hesabı yok.Ders başladı ve ben gözlerimi zar zor açık tutuyordum tabii bu uzun sürmedi.
* * *
Hocanın sesi sanki kulaklarımda çınlıyor 'kalk elsa! bu gidişle okuldan atılacaksın! ve tekrar tekrar birden ilkildim ve yatağımda olmadığımı anladım.gerçekten hoca sesleniyordu tabbi hocaya cevap vermedim.Varya bi konuşsam susturamazlar beni ama konuşmak içimden gelmiyor.Geçmişim... iç acıtıcı herneyse okul bitmişti ve evin yolunu tuttum.
-annneeeeee
cevap yok
-annneee
cevap yok
-anneee
-Efendim kızım
ahhh bu gerçekten sinir bozucu sizede annenizin böyle yaptığı oluyormu ? bu arada tabiki annemle konuşuyorum o benim annem ne bekliyorsunuz ki ?
-Açım.
-yemek hazır gel
sofraya baktığımda o da ne haşlama ıyğk
-anne ne yicem ben bıktım ya bıktım hep hep sevmediğim yemekleri yapıyorsun!!!
-Zıkkım ye çok biliyosan kendin yap otur konuşacaklarımız var !
sandelyeyi sinirle çekip masaya oturdum.
-Babanın yanına gidiyorsun ! ne ? annem ne saçmalıyordu öyle tabiki ciddi değildi demi ?annem böyle bişe yapmaz.
- anne ciddi değilsin dimi?
-Cidiiyim eğitimin için sana yalvardım resmen oku diye elimden gelen yaptım.Sen anlamadın orda daha iyi eğitim alabilirsin hem ingilizcende var seviceksin orayı
-Anne bak nolur söz veriyorum sözümü hıckırıklarım kesti ve devam ettim anne okucam hatta arkadaş edinicem ne olur beni o adamın yanına gönderme yalvarırım çok çalışıcam
annemin yüz hatlarından dişlerini sıktığını anlıyordum.Gözleri dolmuştu ağlamamak için dişlerini sıkıyordu eminim
-Gİdiceksin konu burda bitmiştir !!!
hızlıca kalktım ve odama koştum yatağıma atladım. ve yorganı üzerime çektim .hıçkırıklarımı tutamıyordum o pislik adamın yanına gitmek istemiyordum.Ben orada ne yapıcaktım.Oranın insanları bir acayip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessiz senfoni tanıtım (askıda)
Genç Kurguiçimdeki korku çenesi düşük konuşkan sesiz olmak istemem ama konuşamam.