Hogwarts'da sene başı demek Quidditch seçmeleri demekti. Gryffindor Quidditch Takımı Kaptanı Roxanne Weasley'in cumartesi sabahı yapacağı seçmelere katılacak öğrencilerden birileri de Hugo Granger-Weasley ve Lily Luna Potter'dı.
Quidditch cüppelerini giymiş ellerinde yeni Nimbus 3000 süpürgeleri ile Quidditch sahasına yürüyorlardı. James ve Rose takımda kovalayıcı olarak oynuyorlardı. Onlar da cüppeleri ve süpürgeleri ile seçmeleri izlemek üzere sahaya gidiyorlardı. Slytherin takımında arayıcı oynayan Scorpius ve kardeşini izleyecek olan Albus'da grupla beraberdi.
"Hadi ama çocuklar bu kadar gergin olmanıza gerek yok." Lily güldü.
"Kes sesini James annem ve babam ile seni izlemek için gelmiştik ve neredeyse altına yapıyordun." James öfkeyle Lily'e baktı.
"Kes sesini Lily." Lily cevap vermeden yürümeye devam etti.
Sahaya vardıklarında Roxanne onları hazır bir şekilde bekliyordu. "Hoşgeldiniz millet! Seçmelere tutucular ile başlayacağız, sonra vurucular ve son olarak da arayıcıları seçeceğiz. Tutucu adayları buraya."
Hugo, iki dördüncü sınıf öğrencisi ve üç beşinci sınıf öğrencisi Roxanne'nin yanına gitti. Hugo'yu ısrarla en son deneyen Roxanne, doğru bir şey yaptığını anlamıştı. Yaşına rağmen harika bir performansı olan Hugo, doğuştan yetenekli olduğunu kanıtlamıştı.
"Bakalım Fred ve Boyd'dan oluşan boşluğu kim dolduracak?" Rose James'in mırıldanmasına karşılık verdi. "Brown ikizleri çok iddialı gözüküyor. Bence onlar seçilecek."
Brown ikizleri Ethan ve Aiden Albus'un dönemindendiler. Oldukça iri yapılı ve çevik olan ikizler aynı zamanda profesörler tarafından sevilen örnek öğrencilerdi.
Rose'un tahmini doğru tuttu. Vuruculuk için Fred ve Boyd kadar yetenekli olan ikizler Roxanne onları tebrik ettikten sonra diğer adayları tebrik ederek ve James ile Rose'a selam vererek tribüne geçti.
Sıra arayıcı seçmelerindeydi. Roxanne aynı Hugo'ya yaptığı gibi Lily'i de en son denedi. Takımda birbirleriyle zaten akraba olan üç kişi vardı ve Roxanne kuzenlerinin eğer gerçekten seçilebilecek derecede yetenekleri varsa bunu herkesin görmesini ve kaptanın aileye göre değil de yeteneğe göre seçim yaptığını kanıtlamak istiyordu.
Roxanne snitchi saldıktan sonra Lily hızlıca havalandı. Zümrüt yeşili gözleri ile etrafı taramaya ve sahanın üstünde dolaşmaya başladı. Çok geçmeden havada bir parıltı gördü. Pike yaparak snitche atılan Lily, son hızda snitche ilerlemeye başladı. Olağanüstü bir hızla snitche yaklaşan Lily, elini uzatarak snitchin üstüne parmaklarını kapattı.
Aynı anda kronometreyi durduran Roxanne, kendinden emin bir gülümseme ile ona bakan Lily'e yaklaştı.
"Tebrikler Lils." Lily'nin gözleri mutlulukla parladı. "Yüzünü kara çıkartmayacağım Rox." İkili beraber aşağı indi ve Roxanne konuşmaya başladı.
"Arayıcımız açık ara farkla Potter. Hepinizi tebrik ediyorum ve denemekten vazgeçmemenizi size hatırlatmalıyım. Ethan, Aiden, Hugo ve Lily sizi tebrik ederim. Dağılabilirsiniz."
Herkes sahayı terk ederken Scorpius ve Albus aşağı inmiş, sahada sadece 6'lı kalmıştı. Lily süpürgesini bir kenara bıraktı ve James'e koşarak sarıldı. James Lily'i belinden tutup havaya kaldırarak sarıldı ve alçak bir sesle "Tebrikler Lils." Lily ona baktı, yanağını hafifçe öptü. Sonra da kuzenlerine sarıldı. Albus ona "Sana tezek yığını gibi Quidditch oynadığını söylerken şaka yapıyordum." Derken Lily koşarak ona sıkıca sarıldı. Abisinden ayrıldıktan sonra ona elini uzatan Scorpius'un beline sarıldığında neye uğradığını şaşıran Scorpius'da Lily'e karşılık verdi.
Akşam yemeğinde Gryffindor masasına oturan Albus ve Scorpius ile Gryffindorlular arasında derin bir sohbet oluşmuştu. Harry öğretmenler masasında çocuklarına bakarken geçmiş gözünde canlanmıştı.
Çocuklar ise trende başlayan arkadaşlıklarının büyük bir dostluğa dönüşeceğinden habersizdiler.
---
Yorumlarınız için size çok teşekkür ederim. Yazma konusunda biraz amatör olduğum için hatalarımı düzeltirseniz çok mutlu olurum. Beklemede kalın yeni bölümler gelmeye devam edecek <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scorily - Yıllar Sonra
FanficHarry Hermione ve Ron, yeni hayatlarında huzurlu bir şekilde yaşamaktaydı. Ta ki, çocukları geçmişin intikamını almak için geri dönen birisiyle yüzleşmek zorunda kalana kadar...