mutluluğa ilk adım

90 3 0
                                    

Yaz zamanıydı.Her yaz olduğu gibi kimisi fazlasıyla iyi geçirip eğleniyor kimisi ise evinde tüm gün sıkılarak veya da dizi izleyerek geçiriyordu.İşte Asel de tüm gün evde sıkılarak gecirenlerdendi.Bunun yanında 3-4 ay önceden hala atlatamadıgı pişmanlık ve kimseye guvenememe hissi daha çok sıkkın olmasına sebep oluyordu.Aslında evden çıkmamak onun için sorun değildi çünkü artık içine kapanık asosyal bi kızdı ve evden dışarı da ailesinin zoruyla çıkıyor yada telleri için aylık muayaneye gidiyordu.

İçine kapanık olmasına rağmen en yakın arkadaşları Batuhan,Ozan ve Melike vardı.Batuhan iki sene önce çıktığı birinin çok yakın arkadaşıydı aslında.Ama ilişkisi bitmesine rağmen hala çok iyi arkadaştılar.Asel içinde Batuhanında hayatında çok iyi bi yere sahipti.Ağlarken güldüren tek kişiydi ve geçirdigi kotu donemde güvendiği iki kişiden biriydi.Ne kadar kimseye guvenemiyor olsa da güvendiği iki kişinin olması onun için ileride bi umut vaadediyordu ve ikiside onun için çok değerliydi.Ozan,okulun bu sene mezun olacaklarındandı.Kıvırcık,yeşil gözlü,uzun kirpikli,esmer bi gençti.Onunla da araları fazlasıyla iyiydi ve ne garip ki bir gün iyiyseler uç gün kötüydüler ama buna rağmen yinede konuşurken çok eğleniyorlardı.Ve kimi zaman arkadaşlıktan öte aslında birbirlerine söyleyemedikleri ama aslında ikisininde farkinda olduğu bi sevgi vardı iclerinde.İkiside insanlara olan guvensizlikleri,kazık yeme korkuları yüzünden acılamıyordu ve bu söyleyemedikleri duygunun kesinliğinden biraz kararsızlardı.Bunları birbirlerine söyleyememelerine rağmen birbirlerine karşı biseyler hissettiklerini bazı olaylar olduğunda birbirinin yanında olmaya çalışmak istediklerinden aslında ikiside gayet iyi anlıyordu.Ve bunu da dile getiremiyor ama içlerinde yine de korku vardı.Eğer birbirlerine açılıp birlikte olursalar ve bu güzel dostluk ya bi ilişki yüzünden biterse? korkusu vardı.Buda aslında aralarında yine birbirlerine söyleyemedikleri bi huzursuzluğa sebep oluyordu.Buna rağmen Asel ara sıra ona "Bizim için umut yok mu?belki bu ikimizinde eskilerinden farklı olur"gibisinden sorduğu oluyordu.Ozanında icinde umut vardı ama yinede bitmesinden diğerleri gibi aynı olmasından korkuyordu.

Bunca konuşulanların tabiki etkisi oluyordu.Zaman ilerledikçe içlerinde büyüyen bi sevgi bi bağımlılık oluşuyor ve daha yakınlaşıyorlardı,

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin