İlk Karşılaşma

2.1K 118 62
                                    

Çoğu kişinin bildiği gibi ikili ilk olarak Day Day Up (天天 向上) programında karşılaştı(14 Mart). Bu talk show programında Yibo da yer alıyor. 2008 den beri çekilen bir program. Hala devam ediyor. Xiao Zhan diğer X Nine grubunun üyeleriyle konuk olarak katılmıştı.

Ama baş başa ilk kez de kantinde konuştuklarını söylediler.

https://t.co/a7zQJiJa5F?amp=1 bölümün uzun halini isteyenler için atabilirim 

co/a7zQJiJa5F?amp=1 bölümün uzun halini isteyenler için atabilirim 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

https://twitter.com/i/status/1298120710766829570 bu videoyu linki isteyen olursa kaybetmemek adına bırakıyorum. İsteyenlere twitterdan da atabilirim. Burada YiZhan kendi sesleriyle WangXian'ın  ilk karşılaşmasını canlandırıyorlar.

Yibo ddu bölümü boyunca Zhan'a kaçamak bakışlar atıyor. İzlediyseniz fark etmişsinizdir. Ve ilk karşılaşmalarını hep anlatan kişi de Yibo. Bir röportajda şunları söylüyorlar;

DD: ilk kez ddu çekiminde karşılaştık

GG: ama hiç konuşmadık o gün

DD: evet hiç konuşma olmadı

GG: göz kontağı bile kurmamıştık

DD: evet neredeyse...

Burada tamamını görebilirsiniz. 

İşin dedikodu ve fan çıkarımlarına gelecek olursak, Yibo bir keresinde 'Kolay açılamıyorum çünkü reddedilme gibi bir ihtimal var.' demişti. Buna rağmen fanlar Yibo'nun ilk görüşte aşık olduğunu söylüyor. Normalde The Untamed zamanı Yibo'nun başka bir dizi çekimi varmış ama Zhan'ın başrolü alacağını öğrendiğinde iki kere baş rol için başvurmuştu ve kabul edilmemişti. Buna rağmen yüz yüze görüşmeye gitti ve bu sefer kabul edildi. Bu konuda senaristler şunu söylemiş; Wang Yibo kapıdan girdiğinden Wangji rolü için başka birinin bu kadar uygun olamayacağını hissettik ve rolü ona verdik, çünkü verdiği his romandaki karaktere uyuyordu. 

Bu sırada Yibo çok fazla fan kaybetti. Çünkü fanlar onun BoyLove olarak açıklanan bir dizide oynamasını doğru bulmadı. (pehhh)

Yibo çoğu röportajda ilk görüşte aşık olmaya inandığını vurguluyor. Bu yüzden fanlar bu kadar üstünde durduğu için onun Xiao Zhan'a ilk görüşte aşık olduğunu düşünmeye başlamışlar. DDU çekimi bitiminde Yibo, Zhan'ın WeChat'ini almak istemiş ama utandığı için başkası aracılığıyla almış. Ama yazışmamışlar. Zhan'ın dediğine göre o da onun WeChat'ini almış.  

Ve Xiao Zhan MDZX romanını okurken Wangji'ye hayran olduğunu söylemişti. Senaryoyu ilk okuduğunda Wuxian rolünü nasıl yapacağı konusunda çok endişelenmiş ama zamanla kendiyle benzer yönleri buldukça rolde doğallaşmaya başlamış. Bir röportajda böyle demişti. Ve zamanla role kendini iyice kaptırmış. 

Yibo da şöyle diyor; sessiz olduğum zamanlarda Wangji gibiyim ama aniden yaramazlaşabilirim, o zaman da Wangji'ye hiç benzemiyorum.

Çoğu fan Zhan'ın Wangji rolüne olan hayranlığı yüzünden Yibo'ya yakınlaştığını düşünüyor. Yibo onun bu yakınlaşmasından hoşlansa da asıl istediği 'kendinden' etkilenmesi. Ve dizi çekimi boyunca ikili arasında flörtleşmeler sürüyor. Yibo hayranların söylediğine göre iki kere reddedilmiş. Çünkü Zhan gerçekten ondan hoşlanıyor olduğunu düşünmeyip hep inkar etmiş. Bu yüzden dizi bittikten sonra Xiao Zhan dedikoduya göre numarasını değiştirip Japonya'ya tek başına tatile gidiyor. Bu süreçte pek paylaşım yapmadı. Hayranlar aralarının o zamanlar iyi olmadığını söylüyor.

Our Song'un 11. bölümünde Summer Breeze şarkısını söylemişti. Tatilden döndüğünde bu şarkıdan bir alıntı paylaştı. Bu şarkıyı türkçeye çevireceğim diğer bölümde. Tam olarak cümle doğru olmayabilir ama şunları demiş; yaz rüzgarı geçti, yaz bitti ama kalbimdeki hisler neden aynı?

The Untamed yazı bitse de benim kalbimde onların rüzgarı hep ılık. 

Öbür bölümde görüşürüz~~

YiZhan Analiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin