Sᴄʀɪᴘᴛ; Gitmek istediğiniz gerçeklikteki sizi anlatan yazıdır. bunu kağıda ya da telefonunuzdan notlara yazabilirsiniz.
Script yazmak için; adınızı, boyunuzu, kilonuzu, yaşınızı ve cinsiyetinizi falan yazmak zorundasınız.
Daha sonra fiziksel, karakter özelliklerinizi yazın.
Kendinizi şu anki boyunuzdan daha az veya daha fazla, daha zayıf veya daha kilolu yapabilirsiniz.
Script'inize kişisel bilgilerinizi yazdıktan sonra hobilerinizi yazabilirsiniz.
Script'te ki en önemli şey oradayken yaşayacağınız şeylere vereceğiniz tepkilerdir.
Script'inize ''travma geçirmeyeceğim, acıyı az ve ya hiç hissetmeyeceğim, ölmeyeceğim, zarar görmeyeceğim '' gibi şeyler yazmanız gerekiyor.
Çünkü orada yaşayacağınız şeyler çok güzel olsa da buraya geri döndüğünüzde travma yaşayabilirsiniz.
Script'inize siz gerçeklikteyken klonunuzun ne yapacağını yazmanız gerekiyor
Örnek, ''klonum bir konuşma da ya da temas halinde benim gibi davranacak, ders çalışıcak, kitap okuyacak, arkadaşlarımla sohbet edecek'' gibi şeyler yazabilirsiniz.
Ve geri dönmek istediğinizde sizi geri getirecek bir cümle veya hareket yazmanız gerekiyo
örnek, 'ellerimi 2 kere çırparak gidelim diyeceğim '' gibi. Birde yanına bunu unutmayacağım derseniz daha iyi olur.
En yakın arkadaşlarınızı da yazın. Mesela Hermione Granger gibi.
Sizin bir bekleme odanız olucak. Ve istediğiniz evrene gitmeden önce orda bekliyceksiniz.
Örnek: "Bekleme odam beyaz olucak ve yoğun çikolata kokucak, hafif bir fon müziği çalıcak." Gibi
Birde zamanı ayarlamamız gerekiyor.
Örnek: "orda geçirdiğim 1 gün dünyada 1 saniye olucak" GibiVe son olarak neler yaşayacağınız. Örnek veriyorum "Hogwarts adlı okula bu sene kayıt oluyorum. Ve seçmen şapka beni Slytherine koyuyor. Okulda İlk dersime giriyorum ve bir balo olacağı söyleniyor. Herkesin eş bulması gerektiğini söylüyorlar. " Gibi
Selam
Benim scriptim çok güzel oldu valla aşdlldmwsö
Neyse kendinize iyi bakın.