~Capitolul 23~

136 9 2
                                    

¡Inainte de a incepe vreau sa va spun ca daca vreti sa vedeti ce mai fac,sau cand sunt update-uri din carti,sa imi  dati follow pe instagram:@mirianaxsmaranda
Si aici,voi mai posta,deci si pe contul de wattpad follow,si pe instagram imi puteti da idei.✓!
××××××××××××××××××××××××××××××××
Ma trezesc de dimineata,orbita de soarele care se strecura printre draperiile galbene.
Deschid ochii si observ ca Selly doarme ca un copil langa mine.
Ma dau usor jos si iau niste papuci in picioare si ma duc la baie,unde imi fac rutina,iar apoi ma machiez.
Ies din baie iar de acolo imi iau telefonul si vad ca e ora 9:31.
Am decis sa o sun pe Jully sa ies cu ea pana la o cafenea,pentru ca chiar sunt plictisita.Ma duc in sufragerie si o apelez pe Jully.
E:Neataaa!!
G:Ne-neata!
E:Ce faci?Vrei sa mergem sa bem o cafea?M-am plictisit grav si Selly dormea asa de dragut,chiar nu pot sa il scol.
G:Da,vin eu si te iau in 20 de minute.
E:Ok!
Închid telefonul iar apoi decid sa ma imbrac asa:

Iar apoi mi-am luat o gentuta neagra si mi-am pus telefonul,banii si strugurelul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar apoi mi-am luat o gentuta neagra si mi-am pus telefonul,banii si strugurelul.
Cand voiam sa o sun pe Jully,ma suna ea:
G:Coboara jos ca am venit!
E:Vin acum!
Apoi am inchis telefonul si am inchis usa dupa ce am iesit din casa .
Ies din bloc si ii vad masina Juliei.
Urc si ii zic:
E:Heiiii,ce faci?
J:Heiiiii!Bine,unde vrei sa mergem?
E:Hai la Starbucks la Băneasa si după mergem sa ne uitam de niste haine prin magazine, pentru ca sunt super plictisita.
G:Ok,se face.
Pe drum am mai vorbit despre iubitii noștrii(Btw daca nu stiati iubitul lui Jully e Armando)si am mai vorbit despre medicina si facultate.
....
Insfarsit am ajuns,intram in Starbucks si ne comandam 2 frapuccino-uri,al meu rece cu spuma iar al ei cald,in ceasca.
J:Ărșșșș!Ce frige!
E:De ce nu m-ai ascultat si ti-ai luat frapuccino la cana?Asa luai ca mine rece si aveai si spuma,sa nu mai zicem ca puteai sa il bei pe loc!
J:Da,ai avut dreptate ,de data asta..
E:Te bat!!
J:Nu te mai duc cu masina!
E:Ai noroc ca te iubesc..
J:Aww,si eu ,ma rog,mi-a spus Gloria ca daca vrem sa mergem cu Bogdan si cu Selly in Casablanca si Tenerife.Voi vreti?Eu si Armando am zis ca putem,in 2 săptămâni avem zbor in Maroc.
E:Nu suna rau,da,as veni,trebuie sa il intreb pe Selly pentru ca...
Nu apuc sa termin propozitia pentru ca cineva pune mana pe spatele meu..
Oare cine era?!
Btw,nu uitati de follow!√

✓NEXT LA 6 VOTURI!✓

Send nudes|Ft.ANDREI SELARU ❤ (SELLY)(7K OCHIȘORI)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum