~Capitolul 15~

148 9 4
                                    

Ma trezesc de dimineață cu gândul la ce s- a întâmplat aseară,totuși,îmi pare rău pentru Cristi..Wow Wow Wow Wow,stai?Nu se poate sa îl plac,adică,mna sunt cu Selly și el cu Irina..nu.Trebuie sa îmi iau asta din minte.
Ma dau jos și ma duc spre baie unde îmi iau periuța și pasta de dinți și ma spăl.Apoi ma spăl pe fata și îmi iau machiajele și ma machiez Light.
Ma îmbrac în niște shorts și un top roz simplu,fără nimic mai mult,și a da, sa nu uitam de adidașii mei Albi de la Puma.
M-am dus și mi-am pus un pahar cu apa,aveam de gând sa ma duc la Mall,sa ma liniștesc cu puțin shopping.
Îmi iau telefonul și banii iar apoi cobor jos.Cred ca Selly încă dormea,nu M-am dus sa verific.
Mi-am luat un taxi și m-am dus la Mall.
Eram în taxi,dar ma suna Selly:
S:Hei,unde ești?
E:În drum spre Mall.
S:Aaa,vin și eu atunci, dar de ce nu m-ai trezit?
E:Pentru ca nu voiam sa tr târăsc după mine și pentru ca dormeai drăguț.
S:Aa,deci 1 data în viata asta ești și tu blândă cu mine,huh?
E:Dap.
S:Bine atunci,te las,te iubesc,paa!
E:Pa.
Las telefonul jos și observ ca am ajuns.
Plătesc taximetristului și apoi cobor.
Intru în Mall și erau destul de multe magazine.
Ma duc prima data în H&M.
Îmi iau o pereche de blugi negri rupți și     niște brățări roz drăguțe.
Le plătesc iar apoi  ma duc în Anna Cori.
Îmi iau niște pantofi albi și niște tocuri roșii spre roz.
Ies din magazin iar apoi ma duc spre cinema.
Ma uit pe tabela și observ ca erau niște filme drăguțe, pentru copii,oricum nu îmi plac cele super serioase.
Ma duc la casierie și întreb,îmi zice ca în 40 min. începe filmul.
E ok,am timp pentru mai mult shopping.
Ma duc în Zara.De acolo îmi iau niște bluze și topuri roz,negre și bleumarin.
Observ ca mai am 20 de minute,asa ca ma duc la Subeay și îmi iau un Sandwich submarin cu chiftele și sos.
Îmi iau comanda împreună cu sucul și ma duc la masa.
Ma așez și încep sa mănânc.
În 15 minute termin,și ma duc sa le arunc,după asta ma îndrept spre cinema.Mai erau 5 minute, îmi iau biletul,floricele, nachos,snickers și cola și ma duc în sala.

DUPA 1 ORA..

A fost drăguț filmul.
Primesc un telefon de la Selly.
E:Heii!
S:Hei Smara 💞,vezi ca vin sa te iau.
E:Ok.
S:Vezi ca mai am.........
Și s -a întrerupt linia..

Hey dragilor'!'💖 capitol nou!ce credeți ca a pățit Selly? Scrieți în comentarii! ⬇
Ieri am updatat titlul de 600 de ochișori și azi sunt aproape 700, va iubesc!!!! 😍😍😍😍😍
Mâine o sa fac lista și capitol nou din cartea cu gamii!!
Va pup! 💞

CAPITOLUL 15
NU UITATI DE INIMIOARA!❤⬇
CAPITOL NECORECTAT!💠

Send nudes|Ft.ANDREI SELARU ❤ (SELLY)(7K OCHIȘORI)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum