Hei,va rog sa ma scuzati,dar voi posta mai lent pentru ca am scoala si da.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Si o observ pe Jully vorbind cu fostul iubit al lui Smara.
E:Jully?Ce vorbesti aici cu el?Si tu ce drq faci aici?!
J:Gataaaa,hooo!El e iubitul meu nou,il cheama Mihai!
E&M:Ne cunoastem!
J:Stai,ce?Cum!?
E:E fostul meu!Cum drq ai ajuns sa te combini cu el?!
J:Pai,ne-am cunoscut pe Tinder.
M:Dap.
E:Trebuia sa-mi dau seama!Da' fara matrimoniale nu poti sa stai locului,tu fata,tu?
J:Nu, oricum,am mai văzut băieți,si el e ok.
E:Sa ii zic?
M:Ce?Nu ai ce sa imi zici😅spune el facandu mi cu ochiul in sens de "nu i zice te rog,fac orice!"
E:Aaa,scuze,te am confundat cu alt Mihai!
J:Uh,ok cred.Ma rog,cum e Smara?
E:E bine,in seara asta vine acasa,pe la 8 .
J:Oh,ok,bine,eu trebuie sa plec,paa!
M:Pa
E:Pa.
Doamne,cu ce handicapat s-a combinat si prietena asta a lui Smara..altul nu gasea?Trebuia sa se duca pe centura si sa o ia unul ca pe fata aia cu Gheorghe Dincă..
Ma rog,ma duc in masina si plec acasa,acolo intru in block iar apoi deschid usa apartamentului.Intru in el iar apoi ma duc in hol unde imi las pantofii si imi iau niste papuci in picioare,apoi,ma duc in bucatarie sa vad daca e mama acasa.
Intru si o observ facut Anca:
E:Am venit mama.
A:Aa,bine Andrei,masa e gata in 20 de minute!
E:Ok,ma duc sa ma schimb.
A:Bine.
ies din bucatarie si ma duc in camera mea.
imi iau niste haine de acolo si ma duc sa ma schimb , iar apoi ma intorc in camera .
Ma asez pe scaunul meu de gaming si dupa ma apuc sa editez Smash or Pass (piesa) cu Gami,dar,pe la mijloc spre inceput sunt întrerupt de [...]Next la 6 voturi👿😇😷🌚🌝
CITEȘTI
Send nudes|Ft.ANDREI SELARU ❤ (SELLY)(7K OCHIȘORI)
Fanfic¡Aceasta carte este inspirata de la autoarea cărții cu Send Nudes|Gami, deci ar cam trb sa știți😊