set çekimleri

17 0 0
                                    

Ilk başlarda düşünüyordum ne kadar kolay iş altı üstü bir iki gün biraz kamera önünde konuscaksın bu kadar. Ama sonradan anladım ki yanlış düşünmüşüm ilk çekimde cok heycanlıydım sonra giderek heyecanım azaldı ve artık profesyonel olmasada iyi bi oyuncu sayılırdım günler o kadar hızlı o kadar yoğun geçiyordu ki kendime vakit ayiramiyordum o çekimden bu çekime derken epeyce yoruluyordum evde annemle tek yasıyoruz ben ve annem aylardır bunun hayalini kuruyordum ve sonunda oldu işte ikimiz tekiz kimse yok bizden başka üstelik bu işin parası da cok iyiydi aylık 2 3 bin lira para toplayabiliyorum hem evin kirası da yok allah bu amcayı bana melek niyetine Hızır gibi gönderdi ne bilrisin belki de allah benim sesimi duydu göz yaşlarımı gördü de o amcayı yolladi bana.

Üvey babamlardan hic haber alamıyoruz biz onların yerini biliyoruz ama onlar bizi istesede bulamazlar.

Aslında kaldıkları ev bizim yani gerçek babamın evi ölmeden önce anneme vermiş ama üvey babam olucak o kurnaz evlenirken evi kendi üstüne yaptırmış annemi kandırmış ama ben onlara yapacağımı biliyorum o evi onlardan kac paraya olursa olsun satın alacağım ama 18 yaşıma gelmem gerekli.

Üzüldügüm tek sey orda bıraktığım evim doğduğum büyüdüğüm evim keşke ona suan bile sahip olebilseydim hani olur ya insan hep bazı şeylerin, bazı kişilerin yanında olmasını ister iste keske bende evimde olsam doğup büyüdüğüm evimde annem yine yanımda olsa ve sadece ben ve annem iste başkası yok ha unuttum bide Aleyna keşke oda olsa yanımda biliyorum sacma ve tamamen çocukluk mu kucukluk mu ne derler ondan işte Aleyna bizim yan sokakta oturan yeşil gözlü sarı sacli bi kiz ama o kadar güzel ki insan onu görünce hareket edemiyo dili tutuluyo hele benimle konuşunca varya heycandan olucek gibi oluyorum resmen keşke oda yanımda olabilseydi veya ben onun yanında olabilseydim.

Keşke keşke keşke........

Göklerin TitreyişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin