Agonalne Postacie

43 0 0
                                    

Czyli twory autorstwa littleagony

1. Shira "Nirvana" Mabel.
2. Kobieta.
3. Tak.
4. 24 lata, pnąca się po szczeblach świata przestępczego w slumsach pod okiem zabójców.
5. Biseksualna.
6. Shira jest kobietą o mocnym charakterze, która dzięki swojej bystrości potrafi manipulować ludźmi. Pewna siebie i niezależna stała się niemal niezniszczalną wersją siebie. Niestety przez to kompromisy nie do końca są jej znajome. Kobieta "ja myślę, ty robisz, a jak zepsujesz, to naprawię, ale masz przewalone". Stara się żyć teraźniejszością, nie rozpatrując tego co było czy będzie.
7.

Shira ma całe 1,70m wzrostu, jest szczupła, ale można zauważyć lekkie zarysy mięśni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Shira ma całe 1,70m wzrostu, jest szczupła, ale można zauważyć lekkie zarysy mięśni. Dodatkowo jej oczy mają ciemnoszarą barwę.
8.Więc tak. Lubi mieszanie smaków, swój gramofon, który kiedyś wygrzebała z jakiegoś składowiska i zdecydowanie zagadnienia techniczne. Ponadto docenia towarzystwo zwierzątek, odkąd trafiła na zranionego sokoła, który kiedyś musiał być tresowany, bo jej zaufał niemal od razu.
Nie przepada za chaosem, bo on doprowadzą ją do bólu głowy, deszczu i zimnego światła.
9. Przede wszystkim walka. Wręcz, broń biała, dystansowa, palna jest jej doskonale znana. Poza tym umie się dość dobrze chować i oczywiście komunikować z ludźmi. Poza tym umie w roślinki i potrafi śpiewać, ale to zdecydowanie jej się źle kojarzy.
10. Urodzona jako piąte z ośmiu dzieci alkoholiczki i pomniejszego złodzieja. Już w wieku siedmiu lat sprzedana do niewoli starszemu arystokracie, u którego sprzątała i zabawiała towarzystwo swojego Pana, śpiewając, grając na wysłużonym pianinie i śpiewając, a gdy miała szesnaście lat do jej obowiązków doszło ogrzewanie mu loża i bardziej cielesne zadowalanie jego znajomych. Przestała liczyć w ile ciąż zachodziła, jednak zawsze jej pan sobie z tym radził, doprowadzając do poronienia. Nienawidziła jego, siebie i innych oblechów, którzy odwiedzali mieszkanie do tego stopnia, że w swoje dwudzieste urodziny podczas któregoś wymuszanego stosunku ze strony swojego pana, sięgnęła po ukryty wcześniej pod poduszka nóż i poderżnęła mu gardło. To było też jej pierwsze zabójstwo. Przed odpowiedzialnością uciekła, wpadając pod skrzydła Espadas de la Noche. Tam nauczyła się wszystkiego, żeby przetrwać, starając się umyć swoją przeszłość krwią ofiar.
11. Zwierzak! Sokół - Lluvia.
13. Regular - Eng ver od NCT 127

1. Zaven "Crow", "Cuervo" Guevara.
2. Mężczyzna.
3. Nuuu.
4. 29 lat, człowiek zero to ekhem... Hero... Kind of. Pochodził z klasy robotniczej, ale wybił się na tyle, że można go uznać za arystokratę.
5. Panseksualny, a co tam.
6. Zaven jest lekkoduchem, aczkolwiek pewnym siebie i swoich umiejętności, chociaż nie zawsze wiadomo czy można mu zaufać. Nigdy jednak nie ukrywa tego, że jest zabójcą lubiącym swój zawód i nie wyobraża sobie siebie w żadnej innej roli. Mimo wszystko ma swoiste poczucie moralności, którym kieruje się podczas zadań. Podjął decyzję, że nigdy nie zabija dzieci, nie ważne za jakie pieniądze i stara się, żeby jego podopieczni tego unikali. Często, gdy ma pozbyć się całej rodziny, to po prostu dzieci przygarnia do swojej organizacji, by trenowały i w przyszłości pracowały dla niego.
7.

Martslock - Steampunk|RP|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz