Swastyczne osóbki

48 0 0
                                    

1. Carlotta Vesanerdienisl

2. Kobieta

3. Nie

4. 23, arystokracja, układy mają od strony sprzedaży narządów na czarno

5. Hetero

6. Carlotta jest dziewczyną wychowaną typowo w bogatej rodzinie. Swoją pozycję społeczną traktuje jako codzienność, a osoby z niższych warstw traktuje jak podludzi, nie szczędząc przy tym wysiłku. Po prostu nie uznaje ich za ludzi ani trochę. Wśród innych wysoko urodzonych jest bardzo dobrze wychowana, jej wygląd też przyciąga mężczyzn, z czego korzysta. Nigdy jednak nie zaznał uczucia miłości. Uważa, że fakt, że inni się za nią uginają jest całkowicie prawidłowy, że to jest nawet ich obowiązek, a sama siebie widzi niemal jako królewnę.
Nie boi się jednak wziąć ostrze i wbić je w skórę służby, która by popełniła błąd. Jest bardzo suroea do ludzi o niższym statucie społecznym i po prostu bezduszna. Tak samo jak się nie boi strzelać do ludzi, którzy mogli by jej zaszkodzić. Jednak do tego drugiego woli kogoś wynająć, tak idąc najprostszą drogą za pomocą pieniędzy, albo jak już to płaci za sprzątanie po swoich wybrykach (czyt. Rodzice płacą). I tak caaałe życie...

7. Ma 170 cm wzrostu, chodzi zwykle ubrana na bogato, w pastelowe kolory, z czerwonymi ustami i zawsze spędza długi czas na dbaniu o swój wygląd.

 Ma 170 cm wzrostu, chodzi zwykle ubrana na bogato, w pastelowe kolory, z czerwonymi ustami i zawsze spędza długi czas na dbaniu o swój wygląd

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

8. Nie lubi:
♡Przede wszystkim nie znosi brudacwta i biedy, osób niższej klasy społecznej i braku higieny.
♡Tak to ostrych potraw
♡Jak ktoś ją ignoruje, bo jak śmie to robić?
Nieposłuszeństwa
♡Jak ktoś śmie ją obrazić nawet w żartach, wtedy potrafi dużo dać za zemstę.
♡Brzydzi się także mieć cokolwiek należącego do biedoty, w tym krew na ubraniu.

Lubi:
♡Drogie rzeczy
♡Być adorowana, chociaż to chyba już i tak obowiązek innych, nie?
♡Porządek

Ma alergię na kurz i pleśń, więc w brudne pomieszczenia nawet nie wejdzie.

9. Na pewno wie jak świecić cyc... przykładem wśród szlachty. Etykieta, maniery, do tego zna się na wykwintnej kuchni, kwiatach (oczywiście nie jak je hodować lol, nie ona od tego). Umie czytać, grać na skrzypcach, pianinie i pięknie śpiewać, a do tego tańczyć. W skrócie niby idealna kobieta szlachecka. Ale tak naprawdę dodatkowo umie strzelać bez wahania, chociaż walka to nie jej zajęcie. Czemu by miała się męczyć?

10. Co tu dużo mówić... Rodzina idealna, niemal jak z obrazka. Dwie siostry, ojciec, matka, wszyscy szlachetnie urodzeni i siebie nawzajem kochający. Sama nigdy nie zaznała bólu fizycznego, od zawsze za to jej powtarzanie wagę jej pochodzenia. Słowa rodziny się potwierdzały, szczególnie gdy patrzyła na biedotę, w jej oczach zachowującą się jak zwierzęta.
Przez to, że wpajano jej te zasady dotyczące tego świata, nigdy nawet przez chwilę nie szanowała nawet pokojówek. Ona była szlachcianką, one - gorszy sort ludzi. To spowodowało, że myśli o sobie jak o istocie doskonałej, która może robić wszystko co chce, a rodzice w razie czego jej pomogą i tak to właśnie u nich funkcjonuje.

Martslock - Steampunk|RP|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz