Władza

43 3 0
                                    

Nie ma stricte głowy państwa. Zasady i prawa funkcjonujące w mieście ustala się na zjazdach, na których zbiera się cała arystokracja miasta. 

Porządek oraz równość w "rządzie" jednak jest tylko pozorny, ponieważ właśnie te trzy najbardziej zamożne osoby w arystokracji są głowami trzech największych nielegalnych organizacji w podziemiu. Często dochodzi do wszelakich gier politycznych, w których łatwo o utratę pozycji, majątku a nawet głowy. Większość drastycznych zmian, które mogłyby zmienić życie prostych ludzi, nie wchodzi w życie, a każda pomniejsza jest i tak zawsze idzie na korzyść arystokracji.

Dzieje się tak, ponieważ w dużej mierze działa tu prawo "Im bogatszy, tym silniejszy. Im więcej masz haków, tym łatwiej jest ci kontrolować ludzi". Spokój jest więc tylko pozorem, a arystokracja silnie zapatrzona w możliwość posiadania wpływów nie zwraca uwagi na niższe klasy. Liczą się pieniądze i władza.

Mimo że inteligencja miasta mocno nie zgadza się z posunięciami rządzących, bo doskonale zdaje sobie sprawę z tego jak funkcjonuje władza i jak bardzo zepsuta ona jest, nie pokazuje swojego niezadowolenia otwarcie. Ukrywają bardzo dobrze swoje niezadowolenie, po tym jak przy otwartych buntach, szybko zostały one zduszone przez straże i skrytobójców, którzy zlikwidowali co poniektórych. Udają więc (mimo że kochają naukę i technologię), że z radością służą, by tylko przeżyć, gdyż organizacje, które w rzeczywistości rządzą, trzymają ich w garści.


Martslock - Steampunk|RP|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz