Τέσσερα από έξι άτομα της παρέας καθόντουσαν και κουβέντιαζαν σε ένα τραπέζι στην καφετέρια. Ο Στάθης μαζί με τον Βασίλη από την μία πλευρά και ο Νικήτας με την Κατερίνα από την άλλη.
Η Ελένη είχε αποφασίσει να πάει αυτή τη μέρα στη σχολή. Είχε χάσει πολλά μαθήματα και δεν ήθελε να μείνει άλλο πίσω. Είχε πάρει τηλέφωνο πριν τον αδελφό της για να μάθει που ήταν και να πήγαινε να τον βρει. Όταν πέρασε την είσοδο της καφετέριας είδε ότι στην παρέα τους ήταν και ο Νικήτας. Δεν ήξερε αν ήταν έτοιμη να τον αντιμετωπίσει ακόμα αλλά δεν θα έκανε τώρα πίσω. Είδε και τον Βασίλη να κάθεται δίπλα στον Στάθη και αποφάσισε να δράσει άμεσα.
<Καλημέρα παιδιά.> είπε όταν έφτασε κοντά τους. <Μωράκι μου τι κάνεις;> ρώτησε τον Βασίλη, τον φίλησε πεταχτά στα χείλη και κάθισε δίπλα του ακουμπώντας το χέρι της πάνω στο δικό του.
Όλοι ξαφνιάστηκαν μόλις άκουσαν την Ελένη, ακόμα και ο Βασίλης. Δεν είχαν συμφωνήσει ακόμα για κάτι τέτοιο αλλά από ότι φέρεται η Ελένη πήρε την απόφαση και για τους δυο τους. Το μόνο που μπορούσε να κάνει είναι να συνεχίσει να παίζει το παιχνίδι που ξεκίνησε η "κοπέλα" του. Έβαλε ένα μεγάλο χαμόγελο και την καλημέρισε γλυκά. Δεν είχαν μιλήσει ποτέ για τα φιλιά αλλά παραδόξως κανένας από τους δύο δεν δυσανασχέτησε.
<Τι γίνεται ρε παιδιά εδώ; Θα μας πει κάποιος;> ρώτησε η Κατερίνα μη πιστεύοντας τι γίνεται μπροστά στα μάτια της.
<Νομίζω είναι προφανές... Από εχτές είμαστε μαζί!> ανακοίνωσε με χαρά η Ελένη κοιτάζοντας τον Βασίλη στα μάτια. Έπρεπε να δείξουν ότι είναι ερωτευμένοι.
<Από εχτές;> ρώτησε να με εκνευρισμό ο Νικήτας. <Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα έτσι ξαφνικά.>
<Κι όμως. Όταν πήγα εχτές σπίτι της να της μιλήσω καταλάβαμε ότι υπήρχε κάτι μεταξύ μας και είπαμε να το προσπαθήσουμε.> είπε ο Βασίλης και φίλησε το ανάποδο της παλάμης της Ελένης.
<Μπράβο ρε παιδιά! Πολύ χαίρομαι για εσάς! Ταιριάζετε πάρα πολύ!> είπε ενθουσιασμένος ο Στάθης. <Την αδελφή μου και τα μάτια σου Βασιλάκι. Αν πάθει κάτι βρες λαγούμι να κρυφτείς.> απείλησε τον Βασίλη αλλά όλοι κατάλαβαν το γελάκι που πήγε να του ξεφύγει.
<Καλά καλά αφήστε τα αυτά τώρα. Για δείτε τι μπήκε μόλις τώρα μέσα.> είπε ο Νικήτας και καλά αδιάφορος για το νέο ζευγάρι. <Αχ δεν το πιστεύω έρχεται προς τα εδώ!>
BẠN ĐANG ĐỌC
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Lãng mạn6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.