Ben GECE KORKMAZ.Zengin iş adamı olan SEDAT KORKMAZIN biricik kızı.Daha doğrusu biricik çocuğu diye biliriz.
Annem yıllar önce ben daha çocukken trafik kazasında ölmüş.Babamda beni alıp Parise gitmiş.Yani hayatım babam dan ibaret.
Cesur ,korkusuz ve birazda özgüvenliyim.
'Yeme bizi birazmı dünyanın en egoistisin'
Ya iç ses sussana ya ayrıca biraz daha abart istersen.
Neyse hadi hayatıma bakalım...
"Baba istanbula mı dönücez şimdi, niye ya ben neyapıcam orda"
'İşim var kızım orayı gidicez dediysemse gidicez uzatma bavullarını hazırla hem kuzeninde seni özlemiş'dedi.
Ya bide bana sor yine yapışçak yakamdan of.
Kuzenim Lara Korkmaz tam bir sürtük baş belası neyseki beni sever.Ve diğer kuzenim yani laranın abiside aynı tip ,kızlarla tek gecelik ilişkiler yaşayın tip.Ama oda beni sever belki laradan daha çok.
Oda ma geçip bavullarımı hazırlamaya başladım.Bütün eşyalarımı koydum çünkü üniversite bitene kadar orda okuyucakmışım.Ve ben daha lise 3'e gidiyorum.
Tam tamına 1 gün sonra
Okula kaydımı almış babam.
Of yine başla adın ne nerden geldin.Kuzey yani canım kuzenim laranın abisi.Okula benden önce gitti.
İşi varmış ne işi sormadım bile.Kapıdan içiri girer girmez herkez bana bakmaya başladı.koridırda ilerleken arkamdan biri "geccceeeeewww"diye bağırdı dedim ahanda sıçtık gizem geliyor.
Arkamı döndüğüm gibi üstüme zıpladı.
'Yaaaa çok özlemişim kızım'dedi. Evet gizemle daha önce aynı okulda okumuştuk türkiyede.
"Bende "diyip sarıldım.
'Kızım bune güzellik ya kıskandım'dedi.
"Git aynaya bak deli kız"dedim.
'Hadi sınıfa gidip çantanı koy gel okulu gezdiriyim sana'dedi taman diyip gidip yanındaki sıraya koydum.
Hadi diyip beni gezdirdi."Beni nezaman eniştemle tanıştırıcaksın"dedim.
'Bir ara tanıştırırım 'dedi benden bir şey saklıyor gibiydi neyse dışarı çıkıcaktıkki öpüşme sesi duydum gizem boş versede baktım ama keşke bakmasaydım......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGECE
Romance"Neden yaptın neden beni sensiz bıraktın.Neden hayatımı bitirdin. Ben sana naptım.Hiç bir şey. Sana seni sevmekten başka hiç bir şey yapmadım"dedim. "Bak bana öyle diyince bir an ger..." Dedi. "Gerçek sandın onların sözünü benimkine tercih ettin.Onl...