H̨̛̱͕͒͠Ȩ̰̱̘͈̠̏͋̽͑͆̉͜͠͞ͅL͙̘̫̘̻̘̑̀͌̀̐̕͟͡P̡͇̟̱͓͓̜̼̌̓͑̽͂̏͘͞

2.9K 128 143
                                    




S̛̠̗̭͔̰̣̲͎̆̐̈́͌͐̀̚m̢̳̪͎̟̰̥̹͚͍̘͕̜͔̻̮̹̬̟͉͚͚̱̝̻͈̟̩̥̾͗͊̏̀͌͆͌͋̏̏͂̎̀̋̽̿͋̉͒͐̒͗͑̃͘͘͘̕͜͢͡͞͝ͅḁ̧̛̜̱̠̪̹̰͕̣͓̼̤͓̩̉̆̏͊̀̌̈̏͐̂̃͊͆̕̚̕͢͟͠ͅļ̢̢̪̼͉͈̩̯̍͂͌̉̾̓̒̓͠l̨̨̢͈̣͙̳̞͙̱̣̫̪͚̻̪͔̘̭̝̫̙̭̮̾̀̑̑̾͒̋̉͋͌̈͊́̍͒̋͐͊́̃͒̀̉̚͢͠ ̧̭͖̻̹̑̽̓͒͂̚͜a̢̨̨̛̛̹̥͓͖̠̳̬͚͔̩̞̬͍̮͖̼̮̬̱̫̗͔̘̙̰̩̜͈͋̾͑͂̉͊̈͌̉̒̽͌͐͛̐̃̆̅̊̍̓̐͒͛̇̀̕̚͞n̡̢̛̼̱̩̩͓̞̩̻͙̼̲̻̦̖̙̻͖̖͓̟̦̖̳͓̹͒̆̈͊͐̌̀̓͑̈͗̿̍̑͌͊̽̀̾̊̃́̀̽̈̍͢͡͝ͅd͚̍̉͢ ̢̢̡̦͈͙̞̗͕͕̳̣̜̼̭͉͎͉͔̰̬̣͎̲͖̥̖̲̞̮̦̱̋́̏̃̇̀͒̇͊̍͂̐̔̌̀̓̔̅̀̓̿̅͑̎̽̔̅̀̓͋̽̚̕̕͢͢͜͡͡ͅs̨̖̄̈w̨̢̛̩͚̙̜̪̰̫̬͚̼͈͙̫͍̮̮̪̩̳͇̞̠̹̱̲̙͍̥̌̐̈́̎̇̓́̋͋̒̾̓̊͛̽̀̀͛̄̐̐͐̀̋̚͢͡͝͝͞͞ę̨̨̢̢̣̱͍̪̮͎̺͙̬͓͙̣͓̣̜̘̯̮̣͙̙̖͈̻̙̘͙͈̩̜͇̍̓͒͛̂̅͛̈̊̄̔̎͋͆̎̓̑̊͑̇̂̃̏̑̎͑͐̔̑́̉̋́̕̚͘͜͜͞͝͡͠ͅͅȩ̛̬̣̩̹͖͙͕̝̹̖̺͈͎̳̝̳̾̀̓̽̔͛̋̔̒̆͂̅̌͊̿̓̆̏̅͢͟͝ͅͅṯ̢̢̛̥̞͕͉̻̲̣̘̥̹̝͍͙̞̭̞̞̦͖͚͈̉̏̅͂͑̅͑̆̾̇̽̍̔̿̒̇̐͊̾͛͘͘̚̕̕͟͟͜͠ ̡̢̛̛̲̹̻̩̟̦̣̻̮̘̭̜͈̞͕̞̗͍̱̗͚̂̋̾̓̊̑́̾̆̈́͗̌͋̂̌͂̎̊̏͛̌̍͘̕͟͢͜͢͞͡ͅp̨̡̛̲̯̟͎̦̲̰̲̤͈̝̘̻̟̱͈̟͔̦͖͓͖̗̪͇̱̻̘͍̱̏̆͋̈̇͛͑̉̏̊͒̓̋̒͋̿̍̋̓̀̿̉̅́̊̄̓̽͋̿̕̕͟͢͟͞͡ȑ͉̤̳̉̊ȩ̢̨̨̛̬̮̻̤̝͚̤͔̯̺̓͐̇͌̈͌̑́̉͋̊̌͢͢͝͞͠t͙͍͈͈̯̣̠̋̂̎̄̀̇̚z̩̅ȩ̛̤̩̻͇̞̫̞͕̙̥̳̞͔̯̩̘̗̗̼̼̺̘̜̤̖̟͉̞̮̜̥̩̝̭̗̓̌̔̏̀͋̃͐̈̈́̽͑̓́͒̇̇̍̀̄̒̆͛̄̎͊́̏͊́͐̒̀̔̕̕͢͢͞l̡̛̛̪̼̭̱̞̼͓̩̬̯͕̭͖̱̦͎̥̄̽͆́͆̀͆̿̽̒͊̃͂̄͂͜͟͡͡͞ ̧̨̢̛̼͕̺̦̙̰̞̭̭̲̖̩̙͇̼̰̹̭̮̲̟̩̞͙̯͉͆͂́͂̓̄̀̓͛͐͆̀͋̒̄̂͂̓́̏̉̆̎͂̎̿̕͘͜͜͡͡͡ͅn̢̼͆͘ú̡̞̪̿͗͟͞g̢̨̛̺͖͍̱̻̬͉͍̩̬̪̤̭̜̹̣̝̠̘̲̠͈̻͉̪̫̫̟̪̹̪͛͊̒́̃̅̒̇̔́́̊̐͑̍̀͋̿̉̀͊̒̂͋̒̎̋̉̍̓̽͘͜͜͡͝g̨̡̛̱̣̪̹͕̖̞͚̼̠̲̭̖̝̳͕̝̟̱̮͉̬̘̼͓̣̲̓̀̊̊͆̊́́̽͌͗͂̀̌́́̆̉͐͐͐̾̓̉̄̍̔̽̂͘͢͢͟͠͠ͅȩ̩͉̱͎͙̹͛̈̆̊̀̎͘͠ͅt̨̖͉̙̫͐̿̂͐̇̕͜s̢̢̧̛̝̦̞̭̣̱̙̪͕̳̩̠̪͖̘̪͖͐̋̌̐̐͂̿̈̎̇̔̄͛̌̍͐̀́͆̌̉̅̚͜͢͜͟͢͜͝͡,̨̢̨̡̡̢͎̬͍̙̭̜̗̫̮̝͔͉͓̰̯̱̪̹̖̟͙͇̏̓͗́͂́̌͌̄́̐́̀̃͛̃̎͒̂͂͗͒̾̓͑͘͘͘͢͢͡͠ ̧̺͈̠̜̼͚͓̼̦̙̦͓̼̤̜̦̫͍̮̗̫̭̪̗̲̯̺̗͇̟͇̗̦̺͖͕̫̼̤̩̲̫͇͍͔̠̗͈͉͍̮̼̜̈́̐̔̏͆͗́͛͂́̋̅̈̓̆̑̀̃͆̿̇͊͛͆͆͂́̅̆̃͌͗̄̈̎͑̂̓̔̄͑̄́̾̊̑̽͛͒͑̈́͘̚͜͢͟͢͝͝͞͡͡͝ͅͅp̨͕̫̝̬̯̯̩̣̱̠̼͎͔͕͔̪̜̙̰͚̗̦̖͓̱̱̿̉̾͌̄͗͌͐̑̉̀͛̒͆́̆̄̀̓̑͗͒̕͘̕͜͟͝͠͝͠r̢͎̣͈̬̖͇̮͖̼̼̈̔̑̃̑̑̈́̉̽́̕͜͡ḯ̡̱̯̙̗̬̺̜̜͙̼͖͉͉͖͙̠̦͇̣̹̗̺̫̠͎̒͊̒̋̑̍̌̅͆́̈́́͛̓͋̋́͐̍͑́͊̏̚̚̕̕͟͟͜͝͞ͅn̡̢̩̭͕͙̼̗͖̼̺̦̙̪̼̯̜̦̊̓͂̾͛̾̏́͊͐̈̈͛̿̌̽͢͟͟͞͝͝͝͝k̢̬̤̳͍̳̙͚̪̠̬̭͚͕̼͌̑͂̊̊̓͐͆͆̈́̒̀́̈́̾̏͊̕͢͟͠ͅͅl̨̨̢̤̰̼̜͓͍̪͙̝̝͚͎̪̤̝̣̔͌͛̽̏̐̑̈͋̅̉́̂̆̑͌̃̅͠ę̢̞͍͖̼͕͇̩̰̦̱͓͔̩̦̮̳̪̲̟̗͓̰̤͓͕̱͚̥̟̥̐̔̽͊̆̈́̉̎́̊̍̄̀͗̃̀̃̽͑̅͗̈́̍̿͑̇̔̋̒́̋̚̚̚͜͜͠ͅd̡̧̛̯͍̺̙̘͎̙̦͎͈̟͇̜̗̰̞̮̰̅̄̾͛̀̽̋̾͂͐̂̑͗͊͌̓̈́͘̕͘̚͜͢͞ͅ ̨̣̪͍͇̹͍͚̱͓̳͓͓͕̱̱͈͖͖̰̳̮̲̌̅̄́̒̀̓̓̓̓̃̽̓̂̓̌̎̋̔̅̑͊͋̚͜͟͝͞ͅw̡̜̖̩̼̝̙̖̤͔̲̬͇̰̭̜̖͋̅̆̇̒͛͌̆͐̓͊̏̊̓̂̏̕͟͠î̧̬̮̱̹͍̺̙̹͇̩̰̝̋̈̌͐̓̈̀̔̌̆̒̐ṫ͖̲̞͖̘̼̯̤́̈́͊͛̂͆̊̕͢ḩ̡̧͇̰͓̺̠̙̘͙͖̼̻̞̫̹̜̜͓̙͔͔͖̙̗͈͚̦̱̓͗̏͒͋͋̋̎̐͆̓̓͊̅̋̀̈́̿̑̃͂̃̃͌́̒̐͐̿͘͟͟͝͡ ̧̨̛̛̟̞̩̝͔͔̬͔͙̩͙̱̗̈̀͛̉͋͑́̏̄͂͊̔̀̇̄̚͢ͅͅṣ̢̌͆im̡̧̨̛̛̲̺̥̭̬̮͚͉͈̼̳̳̣͍͎͈̲̺̳̱̩͓͇͉̭͎̭̞̖͚̽̍͆̂̈̔̉́̓̄͒̈̑̀͗̿̐̽̃́̂̀͐̽̐̀̀̆͊͑̕͜͜͠͞͝ͅp̨̛̲̜̲͓̪͇͙̜̲̀̽͌̎̃̒̂̉͛̌͘͢͟͢͝l̨̠̳͈̖̭̥̻̜̹̼͊̒͊̂̆́̿̎̏͌̄̀͌̚͜͟͜ȩ̧̛̛̣̱̤̘̣͔͖̠̙̙̠͔̗̮̞͈͖̬̠͇̥̋̈́̈͊̑̉̇́͑̀̑̇͆̿̂̄͆͊̚̕͘̚͜ ̨͕͚͕͉̭̖́̃̌̊̅̕̕͢͝c̡̡̧̛̲̤͇̯̺̗̠͖͎̰͕͕̲̪͚͓̥̦͚͚̹̳̭̤̩̘̞̱̪̒͂̎͊͑́̐͑́͆͒́͂̄͂͑̔̑̎̾̓́̌̓͒̓̉̑̍͋̿̍͘̕͢͜͟͠͠͡ͅͅͅi̧̡̡̡̧̧̡̢̹̬͕͉̤̲͔̝̥̳͕̯͎͔̦̱̬̤̪̳͕̖͙̠̺̩͖͖͖̘̥̘̲͎̪̟͈̥̺̪͇̪͍̣͇̫̺͇͓̮̖̣̩̭̦͌́̀͂̌̒̄̉́͑̂͒̉̌̂̋̉̑̄̈́̾̉͒͊̌̓̀̓̈̔̌̍̑̾̈́̍̉̍̊̅̀̄̽̆̈́̑̑͊̏͑̃̎̀̔̾̚̕͘͟͢͢͜͜͝͝͡͝͝͞͠͡n̡̨̢̞̤̙͔͖̺̟̓̏͛̓̂̂̅́́̚a̢̢̨̛̛͕̖̩͖̥̦̼̗̫̮̪͇̺̙̤̘͍͚͙̙̼͍͉̯̙̳̪̹̗̮̜͍̼̤̩̖̱̪͚̪͙̯͉̮̫̟̗͓̱̭̤̣̙̥̗̯̲̤̘͈͈̹̺̠͎͕̽͗͐̒͆̎̿̄̅̅̿̊̍̔̌͛͊̑̄̎͛̄͒̌͗͑́͊͒̀̃̇̑͋͑̽͆̄̉̄̔͑́̋̓́͛̈̂̓͛͂̌͑͑̀͌̍̔̃̀͊̅̕̚̚͘͢͜͢͟͜͝͠͝͠͞͠ͅͅǫ̨̛̺̦̤͍̬͎̝͍̤̙̟̮̠͔̻̹̟̝̫͉̯̙͉̦̪͔̖̆̊́͒͌̒̔̏̓̑͛̀̉̈́̏͐̾̀̌̔͆̀̉́̒̕͘͢͝͞͡͠ͅͅņ̛͈̰̯͎͙͍͑̈̍͂͛̔͟͠ ̢̢̛̳̩̮̳̼̼͙̺̱̝̻̺͈̝̥̹̒̒͂͒̿̌͐͋͋͛̍̃́̊̋͒̇̉͘͜͟͜͠͡ͅs͙̣̖̄̇̉͛̚͟ͅu̻̜̞͇̦͇͙̱͉͕͇̞̼͇̗̰̭̙̣͎͚͉̒̉̂͗̽̅̿̇̾̾̊̅̂̆̃̅̓̈́̆̓͌͂͑̂͟͢͜͝͡ͅg͖̠͈̪̬̩̺̜̤͐̐̍͋͒́̿͌̚ą̢̨̛̟̭̩͓̮͉͇̮͙̼͍̱̯̌̂͛̽̆̌͂̓͒͆̓̍̋͊͋͘͟͡͝͠ͅͅͅŗ̧̨̗̻̳͕̹͍̦͉̬̹͔̀̂̈̓̃̆̌̓̓̃̾͋͊͞,̩̭͙̫̟͕͙̝̺̥̘̮͖̼̥̰͍̙̭̯̙̱̄̽͆̅̀̿̂͌͑͋͂̅̂̔̽̾̍́͜͞͞͝͡͡͞ͅ ̛̦̯͕̲̉́̓̆͟c̨͈̰̪̲͍̣̘̻͙͓͓̙̙͚̙̦͔̣̮̞͓̲̜̔́̑̌̊́̄̅͒́̾̎̉̅͒̌̉́̏͐̄͐̌̑̚̕͟͜͟͝͡ͅa̢̨̝̰̝͈̙̣͕̤̤͕͙̺̘̣͖͎̟̟͉͚̠̠͙̮̫͆̊̔̈̄̔̀̌̿̒̄̔̄̓̏͐̓͒̈͗̋̍̕̚͘̚͝͡ͅn̡̧̛̛͖̠̮̥͙̤̼̩̘̠̯͈̰̭̣̞̲̺̝̝̞̫̞̬̅̈̀͗̔̍̒̒̌͑́̈́͋̆̈́̈͂͛̉̄̏̓̽̓̕̚͢͢͜͜͡͠͞ͅ ̢̳̦̪̫̗͌̐͛͠͠͠s̢̢̧̹̮̻͍̥̖͍͓͖̹͍̗̩̖̻̦̭͈̭͕̅́͒̾̊̓̒̒̄̀́̋̆̾̏͗̈̽̈́́̃̚͠a̧̡̛̛͖̤̥̻͔̮̥̤͉̻͉̺͚͇̙̣̞̖͉̦̰̭̲̞͙̭͎̣͔̦̼̅̋̋̏͌͊͗̑̀̋͌́̋̍̋͂͂̎̇̈́͊̽̐̽̇͆̐̚̚͜͝͞͞͠ͅt̢͈͈̞̾̅̽̈́͘͜ḯ̡s͍̜̦̖̣̻͉͎̽̋̊̔͊͛̚͠f̡̢̱̪̜̭̀́́̎̓͟͡͞y̨̪̣̪̠͍̞̠̌͒̽̈̃̿̀͜͡͠ ̢̡̢̨̡̛̛̳̤̬̖͈̬̤̣̣͚͇͉̝̳̟͚͖̗̭̱͓̯͎̼̼̱͕̝̰͐̽̃͒̐͐́̏̎͂̇͐͊̋̑͋̽̉̌̃̿̇̿̀̔͂̐̓̑͘͘͢͜͡͠͠ė̢̛̬̦̦̦͊̂͂̂͐͟ͅv̢̢̡̨̞̩̪̹͉̥̟̲̗̲͕̜̼͎̭̟̫̰̝͑̋̒͐͂̀͒̎͋̅̉͆͆̋́́̏͐̽͘͘͜͟͞͝͠͡͠ͅę̛͕͎̩̟̙̋̓̒̃̊͘͜ṋ̖̝̀͑̕ ̣̞͔̞̾͒̊͒̐͟ţ̨̤͕̳̗̼̠̗̦̠́͆͊̈́̓̅̾̀̕̕͢͠͝h̨̧̼͓̟̹͙̙̱̳͕͕̜̻̼̼̤͕̞̜̼͕͚̻̥̗͓̭̰̺͗̉̉͊̇̈́́̑͂̎͒͌̈̊͂͊̓̃͋̀̈́̌̚̕̚͘͘͟͢͡͝͠͠͡ę̨͈͖̀̄̀͡ ̧͉̤̱͕̫̫̼̹͖̲͈̖̬͓̣̞̤̯̞̬̝̬͉̮̟̩͖̹̲̩̎̽͛̌̎̄̒͐͌͑̄͊̃̾̈́͛̓̐̑̅̓̂̒͑̌̏͋̅̇͢͞͞͠h̜̖͕̲̰̺͖̯̲̜̺̲̺̦̠͕͙̅͊̏́̃̆̂̿̆͑̀̓̋́̔͘̕ư̡̨̢̛̮̝̟̯̟̲̜̜̱̟̝̻̖̹̰̼̝̝̻̦̜̟̑̍̀͌̔̋̑̅́͐̈́̃͌͋̔̉̈́̚̕͜͞͡͝͝͠ņ̡̠͈͚̝̱̘̪̼̣̰̜͚̲̪̲̟͎̜̫̥͚̪͚̞̟͔͇̖̞̩̟̲̰̦̝̾̂̾̂̋̍̀̔̅̇̎͂͗̃̐͒͛͋̃̃̑͑̑̃̀͒̔͒̈́͛͑͗̑̈́̓̚̚͜͟͡͞g͇̭͔͕̙͒͊̋̾͞r̡͓͍̫̾͗̈̐į̨̡̧̨̨͙̳͍͍͖̳̞͔̫͍̱̜̩̣̞̣̗̰͕͙͙̠̘̼͓̠̯̝̺̰͌̊͂̒̆͆̈́̉̀͋̈́̂̄̒̏̉́͌̇̒̏͋̽́̓͊̉́́͐̏̄͊͐̌̌͘͜͜͢͡e̡̨̢̛̛͓̞̮͉̳̳̙̰̤̞̳̗̟̠̥̯̭̣̮͚̭͈̤͖̥̯̘̣̹͍͌̀́͛̑̂̀̓̓̎͛͂́̃͒̂̆̆́̀̎̓͐́̔́̄͘͘̕̕͝ͅs̡̢͚̠͕̗͎̲̘̟̪̻͔̹̥̮͑͑͒̊̂̎̌̀̀̓͒̈̑̑̈̓̚̕͜͟͜͠t̗͉͔̪̤̩̰͕̠̺̖̠̰̦̳̣͇̥̳͖̱̰͇̄͂́̄̃͛͑̽͐̂̆̓̐́͂̔̈̃͗̓́̄̉͊̽̄̂͢͢͜͢.

𝐆𝐨𝐧𝐞 𝐌𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 // Oikawa X readerWhere stories live. Discover now