Здравейте не ви видях, че сте тук☺️
Нека първо се представя.
Аз съм Йоанна на 18 години, мн съм притеснена, защото това ми е първия учебен ден в новото ми училище, да се надявам, че няма да странят от мен, защото съм различна.
Аз не съм корейка, а българка.
Кой знае може да ги подкупя с една мазна баничка или дюнер😂
Не се знае...😂
*На сутринта*
Алармата звънна...
Да ти се незнае тъпата аларма...
Кой та е сложил.
Предполагам, че оплаших съседите, но това са само подробности 😅💜
После си видях телефона...
*Часа е 6:50*
Косата ми не приличаше на нищо, аз като цяло не приличах на нищо.
Станах да си влезма да си взема душ.Часа е 7:30*
Нямам време за закуска, затова просто си натъпках нещата в раницата и тръгнах.
Когато стигнах там бързо се ориентирах къде е първия час, а именно Корейски.
Никой не ми обърна внимание освен едно момиче, което ме покани да седна при нея.Тя:Предполагам, че си новата.
Приятно ми е аз съм Хе Су.
Аз:Здравей, аз съм Йоанна.
Тя:Странно име...
Аз:Да българка съм.
Тя:Сериозно ли аз мн слушам чалга, Азис ми е Фаворит.
Г.Т. Хе Су
Алис влезна, никой не и обърна внимание.
Но мен някакси ме изкефи, а се и оказа, че е една от любимите ми държави предполагам, че с нея ще се харесаме.
През цялото това време при момчетата.
Г.Т. Jimin
Аз съм част от мн известна банда в Корея. Няма как да не сте я чували, а именно BTS.
Всички с момчетата сме по на 18 години всъщност и аз вече обърках бройката...
Питате ме как ли...
Аз и момчетата не сме просто група момчета ние имаме причина да сме заедно.
Всяка година се местим от училище на училище за да намерим едно специално момиче...
Ай стига с тия въпроси...
АЗ СЪМ ГОВОРИТЕЛЯ?!
НЕ МИ ЗАДАВАЙТЕ ВЪПРОСИ АЗ ЩЕ СИ РАЗКАЖА САМ!?
До къде бяхме...
А да ние с момчетата не сме обикновенни ние сме Вампири...
Момиче, което единственото нещо, което знаем, е че е 02 набор тоест сега е на 18.
И не само ние я търсим, а и мн други Вампири, като нас...
Повода поради, който толкова хора я търсят е защото тя е като наследник на Най-силния сред нас Вампир/Вълк Абе мисля че беше хибрид.
Можем да познаем момичето единствено по родилното и петно на гърба, която прилича на лъв.
И който я намери гривната й от баща й. Той ще стане Най-силния сред всички.
Стегнахме се с момчетата и тръгнахме към новото училище.
Обаче ние ще идем за 2/3 час тъй, като сме известни си имаме приоритети.😜
Г.Т. на Йоанна
С Хе Су намерихме много общи теми, хареса ми като характер.
И ми разказва за няква много известна група която ще идва в нашия клас.
Най-якото е , че не знаех, че съществува подобна група.😂👌🏻
Аз съм в крак с модата знам😂
Следващия час имахме Музика.
Както спокойно минава часа изведнъж всички кифли почват да пищят и да се струпват на врата.
Чудих се кво става, кво не става...
От цялото викане чух единствено, Опааа ела при менн...
Опа ожени се за мен...
Как ще го издържа тва цяла година.
Госпожата се беше подготвила с клаксон.
Всъщност, който свърши работа.
Г-жата-Няма да позволя на тези, които на седнали, след това да си близо до момчетата...
Всички си седнаха...
А аз най-накрая имах възможност да ги видя кво представляват.
Ем да кажа честно изглеждаха добре...
Имам предвид, че не бяха някви протовни или изглеждащи на извратеняци...
YOU ARE READING
Bad Mochi
VampireАбе и аз нз кво ше става кво няма да става просто ще кажа BTS вампири, забава, любов, тъга и момиче на име Й. Спукана ни е работата с таз комбинация. Питате защо ли? Прочетете и разберете💜