Light, bir kere daha birincisi olduğu okula gitmek için üzerine üniformasını geçirdi. Üzerine tam oturan üniforma ile adeta bir tanrı gibi dururken arkasından onu takip eden Ryuk'un o her şeyin farkında bakan gözleri Light'ın saçma sevdasına engel olamamıştı. Sadece yok etmesine olanak sağlayan kitabı çekmecesinin gözüne koyarken bunun farkında değildi, inadı inattı.
Mezuniyet töreni için sandalyelerden birisine götünü koyarken, benim gibi bir tanrının götü böyle rezalet bir sandalyeye nasıl oturur diye sinirle düşündü, ama suratında santim oynama olmadı.
Anatomisi üzerine çok düşündüğüm şahsiyet ise götü pas geçmiş ayakları ile oturmuştu.
Ayakla oturmayı bulan birisi olarak yeni bir seks pozisyonu bulma ihtimali yüzde yüzün üzerinde olurdu büyük ihtimalle. Yan yana oturan iki tuhaf insan, şans eseri bir araya gelmiş olamazdı. Hemde en ön sırada.
Light yanındaki şahsiyete ufak bir göz atıp çattık amına koyim diye düşündükten sonra onun omzunu dürtmesine şaşırarak o tarafa döndü.
L, light'ın yüzünü sanki bir daha göremeyecekmiş gibi süzdüğü için Light bundan rahatsız oldu ve tekrar önüne döndü. Sonra kulağını yalayıp geçen sesi dinledi.
"L benim yarram."
"El misin? Yok kol amına koyim zaten değişik değişik hareketlerin var diplomamı alıp götüne sokucam şimdi."
"Nasıl ya sen Light değil misin?" Diyen Ryuuzaki'ye bakmadan cevap veren Light "Evet en Light benim." Dedi.
"Akıllı ya benzer bir halin var Kira denen orospu çocuğunu bulmamıza yardım et."
"Çok da orospu çocuğu filan demesek belki bir bildiği vardır."
"Onu mu savunuyorsun? Bu arada ben sana yazan Mahmut."
Light şaşkınlıkla ona dönerken
"Lan o piç sen miydin?" Dedi."Şimdi piç demesek bir bildiğim vardı."
Susup önüne dönerken konuşma yapan müdür yardımcısı kişisi okulun iki birincisini kürsüye davet edip geri çekilmiş, Light ve L beraber ilerleyerek kürsüye ilk adımlarını atmışlardı. Light konuşmak için diplomasını diğer eline alıp mikrofona uzandı.
"Birinci olduğum için öğretmenlerimden çok kendime teşekkür ederim. Mükemmel beyin kapasitem sayesinde her şeyi anladığım için kendimle gurur duyuyorum. Evet harikayım. Eee..ve gay'im. Ayrıca 34cm şeyim var."
Light mikrofonu koyup yıllardır kendisine aşık olan kızların tezahüratlarının ağlamaya evrildiğini görünce onlar için üzülmüş fakat gay olduğu için üzülmemişti.
L mikrofonu alıp konuşmaya başladığında ise, "Bende gay'im, alayınızı sikim." Demişti. Herkes bir ikinci şok dalgasını yaşarken hocalardan birisi bayılmış, diğeri ise kolonyalar ile yetinmeye çalışıyordu.
L, Yagami'ye yetişip omzuna asılınca ona doğru döndü. Yagami'nin L'e göre iki üç santim uzun olan boyu karşı karşıya gelince belli oluyordu.
"Harbiden 34cm mi lan?" L, dalga geçer bir ifadeyle konuşunca Light sinir olmuş bir ifadeyle elini savuşturdu.
"Dalga mı geçiyorsun? Çekil işim var. Bir daha da yazma bana o numaradan."
"Dur bekle, baban da bu davanın içinde olduğu için yardımının olabileceğini söyledi."
"Babam mı? Sülalecek mi L atalım olaya."
"Orada benimle dalga geçmedin, değil mi?" L gözlerini devirerek Light'ın yaptığı kelime şakasına somurturken Light sadece kıkırdamıştı.
***********
Böyle mi devam edeyim Texting iyi mi la
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'imdesin || LawLight
FanfictionL' imde sütüm, ben bu hayata küsüm. -Light yagami Bir bakarım, yarağına L atarım. -Ryuuzaki Lawliet