O gün L, Light'ı onunla çalışmaya ikna ettikten sonra çalışma alanları olan otele kadar eşlik etmişti. L, Light'ın Kira olduğunu adı gibi biliyordu. Hatta adını bilmesinden daha fazla emindi. Fakat şereften yoksun kalan kısmı ona bunu söylememekte ısrarcıydı. Söylerse 25 yıllık hayatındaki yeni eğlencesini kaybetmiş olurdu. Ölümle oynamak, üzerine bile oturmadığı götünün tutuşmasından daha eğlenceliydi.O götü değerli bir yere oturmak için saklıyordu.
Kıpss. Aldınız mesajı.
Light etrafı inceleyip geniş olan otel odasında dikkat çeken tek şeye yani tatlı dolu masaya baktı.
Light'ın amacı ise L'in gerçek adını öğrenip amına koymaktı, hangi aptal ateist olurdu ki diye düşünüyordu. Ryuk'un ağzı sulanmış bir şekilde eLma kasesine baktığını görünce L'ine kırmızı kütür bir elma alıp kokladı ve ısırır gibi yaparak ağzını oynattı. Ardından ellerini arkasında kavuşturdu. Çaktırmadan Ryuk'a verdi."Eee, şu ana kadar bulduğunuz ip uçları neler? Yardımcı olmam için bunları bilmem gerek, değil mi arkadaşım?" Light samimi olduğunu düşündüğü fakat sahte olan gülümsemesi ile güzelce konuştu. -friendzone'a nası soktum- L ise yavaşça tatlı dolu masanın baş köşesine yerleşip içi çikolata dolu olan keki aldı ve üzerine krema sıktı.
"Valla bu ibne anlaşılan Salak mısın cemile Mahallesi no 13 de duruyor. Bir ordan mesaj alıyoruz. Ondan sonra liseli olduğunu biliyük. Yarrağı 34 cm filanmış işte maşallah. Bu gadar. Bunlar temel şeyler zaten." L diliyle önce kremayı yaladı, sonra üstüne bir daha sıktı. Her şey doğru olsa da, no'sunu bilerek farklı söylemişti.
Acaba masa da mı şekerden?
Light içinden 13 no diyerek onu kandırmaya çalıştığını sandı. Kendisinden de şüphelendiğini düşünmeye başlamıştı. Fakat o da eğer bir numara ise gardını düşürmemeye çalıştı. "13. No demek, eve bakmaya gitmemiz gerekiyor." Dedi. Ne yalan söylesindi, Kira olmak fena göt istiyordu.
L, dikkatlice onu inceleyip açığını arıyordu. Tuzağına düşmemişti. Açık verdiği tek bir anda, daha da emin olacaktı. Kendisi ona gönlünü kaptırdığına göre onu ifşa etmeye henüz karar vermemişti.
"Biz eve gitmiştik. Şüpheliler arasında var." Dedi.
O sırada içeriye başka bir grup üyesi daldı. Elinde belgeler ile nefes nefeseydi. Önemli bir bilgi getirmiş gibi gözüküyordu. Light kara kara ne bok yiyeceğini düşünürken adam çoktan ağzına koca keki sokmaya çalışan L'in yanına varmıştı.
"Buradaki adam kim, L-san? Sizi görmüş olması götünüzde çıban çıkarmaz mı?" Dedi telaşlı halde.
"Yok. O sadece tanımadıklarımı görünce oluyor. Light ile tanış Murata-kun. Kendisi Kira ile ilgili olan beyin sikme araştırmamıza üye."
Keşke götümü de siksen diye düşündü L, sonra şekerden yapılmış kırbaç ve kelepçe takımını yemeye başladı.
Murata saygılı bir şekilde önünü ilikleyip Light'ın yanına geldi. Sonra L'ini uzatıp tokalaştı. Light ona gözlerini dikip fısıldadı ama adam çoktan duymuştu.
"Seni hiç sevmedim Murata. İsmin bile iğrenç tınlıyor, bak 'Mu-ra-ta'"
Murata şoka girmedi çünkü takma adıydı. Gerçek adı Vilademir Osmandı. Fakat kimse adını kimseye söylemiyordu. Light hariç.
"Ben de Light, evet parlak anlamında kıskanabilirsin." Dedi.
Adam kira amk söyler.
"Neyse, tanışma faslı gereksiz. Buraya gelin ve şu haber hakkında düşündüklerinizi söyleyin."
L, osurma pozisyonunu bozmadan sandalye ile bütünleşip düşünmeye başladı. Kağıtta verilen bilgi sadece bulundukları ilçe ve il çevresinde öldürülen suçluların listesiydi. Bu Kira'nın bu şehirde olduğunu daha çok kanıtlıyordu. L, zaten biliyordu fakat şimdi Murata da öğrenmişti.
Light rolü hiç bozmadan açık vermeyerek devam etti. "Öyleyse daha dikkatli olmalıyız, bu onun bu ilden ayrılmayacağı anlamına gelmiyor." Dedi.
"Haklısın Light-kun. Bu şekilde onu yakalayamayız. Şimdilik ben kafa sikmeye devam edeceğim, Murata-kun sen diğer üyelere bildir." Dedi. Murata meymenetsiz tipi ile odadan ayrıldı.
"Hiç sex yaptın mı Light-kun?"
"Okulda popüler olduğum doğru fakat insanlara hiç o gözle bakmadım." Light yüzünde oyuncu gülümsemesi ile normal davranmaya çalışıyordu, bu bilgi ne işine yarayacaktı ki? L ise sadece bakıyordu. Konuşmanın sonunda ise gülümsemişti. Normalliği ona sahte gelmişti.
Yine de o cidden güzel oynuyordu.
"Bir şey rica edecektim...." Elindeki fincanı kaldırıp altındaki yazıyı inceledi, "Aaah...şu el kol şakalarını kesmelisin." Dedi L.
Light büyük bir kahkaha salarken L, bir şeker daha attı ağzına. Katır kutur yemeye başladı. Light, "At gibi uzatılan her L'de şeker bakıyorsun." Dedi.
"Şu şekeri uzat bakayım, yeme isteğimi arttırıyorsun."
"L'in kolun yok mu kendin aL."
Light tekrar gülmeye başlayınca Darwin teorisinin kanıtı olan L, koltuğu ile arkaya döndü.
"Çok konuşma, bu derim kira lira lira para kazanırım." Dedi."Haksız yere hapis yatarsam parayı kırışırız, sen de önüne geçen her parayı L'leyemezsin."
"Yapma ulan komik değil."
"Belge ile bu harfi patentliyeceğim, iznim olmadan bir kere bile 'L' diyemezsin." Dedi L.
Kira iflah olur mu, L şakası yapmayınca, suçlular kurtulur mu, Light adını deftere yazmayınca?
-Murata************
Kira kimdi arkadaşlar memento hastalığı bana da geçti de
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'imdesin || LawLight
FanficL' imde sütüm, ben bu hayata küsüm. -Light yagami Bir bakarım, yarağına L atarım. -Ryuuzaki Lawliet