Prolog

173 7 0
                                    

,,Jenom to tady podepíšeš. Ano?"

,,Tady?" zeptal se pro jistotu ještě jednou a ukázal na určitý řádek.

,,Takže, shrnutí," pokračovala asistentka mezitím co se on podepisoval.

,,Je to soutěž, kterou budeš sponzorovat. Vybereme dva nadané studenty z 10 uměleckých škol.
10 kteří budou hrát, 10 budou malovat. Kreslit, to je fuk. Budou mezi sebou soutěžit a dva kteří vyhrají, dostanou 25 000 dolarů. Divadélko pro tisk a televizi. Jenom se někdy musíš objevit na představeních a občas se vyfotit. Jasné?" zeptala se ho a pozvedla tmavě namalované obočí.

,,Jasné," přikývl a odsunul papír po stole na její stranu.

,,Zítra ráno to bude v novinách a na internetu, připrav se." Založila si papír do své složky a otočila se k odchodu.

,,Zoe čeká." Věnovala mu úsměv a práskla dveřmi, za kterými pak bylo slyšet jen klapání podpatků.

Měl ji rád. Byla jedna z mála, která se ho v prvních deseti sekundách nesnažila svést a ve své práci se vyznala.

V průběhu pochopil, že je ten důvod je Zoe. Její přítelkyně.

Sesunul se do židle a nohy si vyhodil na stůl. Být slavným hercem je občas děsivé, zvlášť když máte jako asistenku a manažerku šťastnou bisexuálku, která má dva roky šťastný vztah, zatímco vy jste sám. Ale život může být i horší.

Vítěz bere vše /S.S./Kde žijí příběhy. Začni objevovat