+Rüzgar!Bir anlaşma yapmıştık!
-Olabilir.
+Rüzgar!HAYIR!
-Sen tanıştığım hiç bir kıza benzemiyorsun.
+Evet,çünkü ben herkesin altına giren bir orospu değilim!dedi ve kapalı havuza doğru hızlı hızlı yürümeye başladı.Rüzgar peşinden geliyordu."Dur ne oldu?"dedi."Bilmiyorum.Sanırım çok fazla içki içtim ve kendimde değilim."dedi.Arkasını döndü ve gördüğü manzaraya inanamadı.Hande ve Emre yiyişiyorlardı.Daha bir saat önce Emre ile kavga etmiş olan kız bunu yapıyordu.Onu umursamadı,Hande fazla içkiliydi.Rüzgar,Ay ile konuşmaya gelirken bir kız Rüzgar'ın kucağına atladı ve boynundan öpmeye başladı.Rüzgar'ın gözü Ay'daydı.Ay ise kıyafetlerini giyiyordu.Evden çıkıyodu ki biri onu yakalamıştı.Bu Suat'tı.Suat,Ay'ı kendine doğru çekti."Suat bırak beni."dedi.Suat"Parti daha yeni başladı."diyerek Ay'ı kucağına aldı.Bağırmasın diye gıdıklamaya başladı.Onu duvara dayadı.Dudaklarına yapıştı.Ay onu itmeye çalışıyordu.Ama Suat onu tutuyordu.Onun boynunu öpmeye başladı.Ay "RÜZGAR!"diye çığlık attı.Rüzgar,Ay'a baktı.Bakmasıyla koşması bir oldu.Suat'ı Ay'ın üzerinden çekti.Suat yere yapıştı.Rüzgar sinirlenmişti."Sen ne yaptığını zannediyorsun?!"dedi."Sen ciddi misin?Alt tarafı bir kız!"dedi Suat.Rüzgar iyice sinirlenmişti."Sadece kız mı?!Kızlar diye onlara oyuncak gibi davranamazsın.Ben kızları zorlamıyorum.Onlar ne zaman isterlerse o zaman.Bir kıza oyuncak gibi davranan erkek,erkek değildir.Piç!"dedi Rüzgar sinirle.Ay'ın elinden sıkıca tuttu..Onu çekerek hızlı hızlı yürümeye başladı.Evden çıkıyorlardı.Ay'ın gözleri dolmuştu.O anlar onun için çok zordu.Rüzgar ona sarıldı."Bizim eve gidelim mi?Dedem yurt dışında."dedi.Ay,gözyaşlarını silerek Tamam."dedi.
Rüzgar'ın evinde gittiler.Rüzgar,Ay'a kahve yaptı."Ne yapmak istersin?Film?"dedi Rüzgar.Ay" Olur.Ne tür filmlerin var?"dedi.Rüzgar"Genelde kızlarla farklı türde flimler izlerim.Ama seninle izlemek için Aynı Yıldızın Altında'yı aldım."dedi.Ay "Gerçekten mi?O en sevdiğim film."dedi.Rüzgar,filmi koydu.Beraber koltuğa oturdular.Ay kafasını Rüzgar'ın bacağına koymuştu.
Film bittiğinde Ay gerinerek kalktı.Ay"Ben artık eve gideyim.Çok geç oldu."dedi ve ayağa kalktı.Rüzgar"Gitmene gerek yok.Burda kalabilirsin.Ben koltukta yatarım."dedi.Ay ona cevap vermek için arkasını döndü.Onun yanına giderken Ay'ın ayağı sandalyeye takıldı ve yine Rüzgar'ın üzerine düştü.Beraber yerde kaldılar.Birbirlerinin yüzüne bakıyorlardı.Rüzgar "Şuan ne yapmak istiyorum biliyor musun?"dedi.Ay "Ne?"dedi.Rüzgar "Seni delicesine öpmek istiyorum."dedi...