Eskiden biraz kilo problemi yaşamış biriyim ve o gün itibarinden karar vermiştim işte buda benim öyküm :) Neden paylaşıyorum derseniz bunu okuduğunuzda sizide zayıflamaya yönelticeğini düşünüyorum YARARI OLURSA NE MUTLU BANA :)
Ve işe koyuldum.ilk önce bol bol su ile işe başladım ,bol bol su içerek metabolizmamın hızlanmasını sağladım .klasik bir diyet listesi uyguladım''diyetimde yağsız tavuk,balık ve kepekli ekmek vardı ''.Günde 1-1.5 litre su içtim .her gün sabah 7'de kalkarak metabolizmamın uyarılmasını daha hızlı çalışarak yağları yakmasını sağaldım.Sabahları mutlaka yarım saatlik tempolü yürüyüşleri hiç bırakmadım(EĞER OKULUNUZ VE İŞİNİZE GİDİYORSANIZ HER SABAH TAŞIT KULLANMADAN YÜRÜYEREK GİDİN çok uzaksa tabikide :) taşıt kullanın )Ve her okuldan geldiğimde sadece 1 elma yiyordum (bu benim öğle yemeğim olarak geçiyordu ) 1 elmayı 5-7 dakkada yiyordum çünkü yavaş yemek kilo almamı sağlamaz. ve saat 16.00-21.00 arası egzersiz yapın bu saatlerde daha fazla yağ yakmanızı sağlar ve sporunuzu her gün aynı saatte yapın bu sayede metabolizmanızı hızlandırır.Ve mekik çektim ilk önce zor geldiği için 5 olarak başladım sakın bir seferde 30-40 yapiyim demeyin kendinize zarar vermekten bi yararı olmaz o mekiğin :) Vote gelirse devam edicem bu başarı öyküme ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusurlarınla güzelsin
General FictionBirkaç kişinin alay konusu olup onlar seni kusurlarına yüzüne vurduğunda gülüp eve gelip aynanın karşısına geçip saatlerce ağlıyorsan bu kitabı okumalısın.