Kusur gizleme

73 3 0
                                    

Harika vücut hatlarına sahip olmayabiliriz ama kusurlarımızı en aza indirecek kıyafetler giyebiliriz.

Kalçaları Küçültme ve Armut Şekli Gizleme

Etekler: Geniş kalçalarınızı gizleyecek diz altı uzun etekler giyin. Beli yukarda olanlardan kaçının ve vücudunuzun şeklini dengeleyen A-çizgili tarzda ve etek uçları detaylı olan etekleri seçin.

Pantolonlar: Spor uzun, geniş –bacaklı olan pantolonları tercih edin. Bacaklarınızı daha kısa gösterecek kısa pantolonlardan kaçının.

Elbiseler: Bel kısmı iyi tasarlanmış uzun etekler rahatsız olduğunuz vücut hatlarınızı kapatabilir! Vücudun üst veya alt kısmına dikkat çekmek için askısız veya V-yakalı tarzları deneyin.

Ceketler: Şimdi tam zamanı olan sanki yıkamada çekmiş gibi olan dar ceketlerden vaz geçin! Bu ceketler sadece kalçaları ve sırt bölgesini ön plana çıkartır. Kalça bölgesini kamufle eden uzun ceketleri tercih edin.

Üst Giysiler / Süveterler: Olasılıklar ne olursa olsun geniş omuzların yanılsamalarını yaratan askılı tarzlar, boynunuzla uyumlu olsunlar. Mesela hırkalar, yatay şeritli olsun. Vücuda oturan kıyafetleri tercih edin.

Karın Bölgesini Gizleme

Elbiseler: Aerodinamik şekli vermek için elbisenizin üzerine geniş bir kemer takın. Karın bölgenizi içeriye çeken, göze hitap eden V yakalı, dantel kumaşı olarak adlandırılan ve stratejik bölgelerinizi gizleyebilen bu kumaşlardan tasarlanmış olan giysileri tercih edin.

Üst Kıyafetler: Karın bölgesini kamufle eden pantolon ve eteklerin uyumunu sağlayan erkeklerin tarzı olan tişörtler daima “ Katherine Hepburn” şıklığıyla olsun.

Kat Kat Üst Kıyafetler: Kat kat şifonlu olan giysiler, göbek bölgesinin etrafında “aydınlanma” ın yansımasını yaratıyorlar. Elbiseler gibi, göze hitap etmeyen V yakalar ve sizi gizleyen danteli elbiseleri deneyin.

Ceketler: Belinizi ince gösterecek ceketleri tercih edin.
En İyisini Yaratın

Yüksek topuklarla boyunuzu uzun gösterebilirsiniz. Görünümün harika olacağı kesin, zayıf olmanız sizin daha uzun görünmenizi sağlar ama yüksek topuklar ayaklarınıza zarar verebilir. Sevdiğinizde buluştuğunuzda başka hileli yollar deneyin.

Pantolonlar: Sizi uzun gösterecek pantolonlar satın alın. Uzun, geniş-bacaklı pantolonlar. Çizgili ve ütü çizgisi önde olan pantolonlar, sizi biraz daha uzun gösterir.

Etekler: Kısa etekleri bütün kadınların uzun görünmesini sağlar. Çok kısa olmak zorunda değiller; dizlerin biraz üzerinde olan etekler işe yarar. Uzun etekler sizi kısa gösterebilirler.

Elbiseler: Empire-belli elbiseler sizi uzun gösterebilir. Dizlerinizin biraz üzerinde olan elbiseleri deneyin.

Üst Kıyafetler: Dikey şeritle V-yakalar, daha uzun bir gövde görünümüm yaratırlar. Uzun ince süveterler ise sizin daha uzun görünmenizi sağlar.

Ceketler: Keep’em kısa ve hoş. Daha uzun ceketler sizin daha kısa görünmenize neden olur.

KUSURLARINI GİZLEYEREK KİMSENİN SENİ ELEŞTİRMESİNE İZİN VERME.KENDİNE GÜVEN İNAN KENDİNE.

Kusurlarınla güzelsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin