Zayıflamak konusunda başaracağız.

70 3 0
                                    

Ve şimdi bazı insanların sorunu zayıflıyamamak.Ben kendimi anlatayım ilk olarak bende ufak bi kilo problemi vardı VE bende zayıflamayı kafama takmıştım.

İlk önce kendinize çok inanın 'İNANMAK BAŞARMANIN YARISIDIR '' ve ilk olarak kilonuzu tamemen öğrenin kaç kilo olduğunuz üzerinden kilolarınızdan kurtulabilirsiniz.

1)Evet 3 ara öğün ve 3 ana öğün olarak bir günde 6 öğün tükedin yani sık sık yiyin ama azar azar yiyin bu kalori almamanızı ve zayıflamanızda çok yardımcı olacaktır.

2)Sıvı tüketiminizi artırın ,,yani günlük su tüketiminizi azaltırsanız eğer vücutta depolanan yağ miktarı artar En iyi çözücü su olduğu için, ihtiyacın 3/4’ü sudan gelmelidir. O nedenle günde 10 – 14 bardak su içilmelidir. VE bunlara ilaven tuz tüketimini en aza indirmelisiniz ya şöyle düşünün siz tuzu vazgeçilmez sanıyorsunuz ama tansiyonu olanlar hiç tüketemiyor tuz vazgeçilmez değildir burdan bu tanıya ulaştık.

3)Şekerden uzak durun ,Şekerin fazlası da vücutta yağ olarak depolandığı için mümkün olduğunca az tüketilmesi uygun görülmektedir. Daha deminde bahsettiğim gibi şekerde vazgeçilmez değildir helede çikolatalarımız o güzel çikolatalarımız Şeker hastalarını düşünün onlar şeker tüketmiyor çikolta bile yemiyor ama yemedikleri için ölmüyolar yani şekerde VAZGEÇİLMEZ DEĞİLDİR.

4)Hamur işlerinden uzak durun ,, Malum annelerimizin o güzel hamur işleri insanı gerçekten daha da kilo aldırmaya sürüklüyor.Canınız çok isterse ikram edilenin yarısını yiyin. Çünkü hiçbir zaman diğer yarısı annelerin dediği gibi arkamızdan ağlamaz. Sonrasında da spor ile yediklerimizi yakmak veya bir sonraki öğünü hafif şeylerle geçiştirmek şartıyla tabi.

VOTE GELDİKÇE BU ZAYIFLAMA ÖNERİLERİM VE SPOR ÖNERİLERİM ARTICAK VOTELEYİN LÜTFEN :)

Kusurlarınla güzelsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin