Kapitola 17.

22 1 0
                                    

Daniel

Spal jsem a najednou jsem uslyšel cvaknutí zámku ležel jsem na boku takže mi nebylo vidět do tváře a mohl jsem dělat že spím ze začátku jsem si myslel že je to někdo z kluků ale pak jsem ucítil jak mi někdo dal pistoli k hlavě "vím že nespíš takže se pomalu otočíš a stoupneš si jasný!" řekl ten chlap "Danieli?" řekla rozespale Eliz "pomalu si sedni jo" odpověděli jsem a Eliz se podívala na toho chlapa "Danieli co se děje" řekla rozstřeseným hlasem "všecko bude v pohodě slibuji" začal jsem ji uklidnovat a Elizabeth přikývla "ne ne ne žádný sezení taky si stoupni ty děvko" řekl rázně chlap "hej notak vynech jí z toho za nic nemůže jasný" řekl jsem mu ale toho nasralo "ty drž hubu a ty okamžitě si stoupni nebo to tvůj miláček nepřežije" začal vyhrožovat a Elizabeth poslechla dp pokoje přišel ještě další chlap "ale ale no tak to mě poser náš malej Daniel si našel holku teda musím říct že je to fakt kus" řekl pobaveně druhý chlap "ani na ni nehrab nebo přísahám bohu že tě zabiju" zasyčel jsem na něho "oooo už se bojím no nic nebudeme to prodlužovat a půjdeme za ostatníma do kuchyně" ten druhý chlap chytl Eliz za paži a vláčel ji do kuchyně a já šel pomalým krokem za ním s pistolí u hlavy.

Když jsme došli do kuchyně tak Elizabeth hodily naproti klukům a mě poručili si kleknout ke klukům" tady si klekni a drž hubu jasný " poručil mi jeden z chlapů "co po nás chcete?" zeptal se ho Alex "ukradli jste Joshovi něco co mu patří" řekl chlap a podíval se na Eliz ta se celá třásla a seděla na zemi "ona není jeho je moje, moje sestra tak koukejte vypadnout a nikomu se nic nestane" prskl po ňom Alex a chlap mu dal pěstí "říkals něco debile?" zeptal se ho chlap a Alex jen odplivl krev a už nic neříkal "nuže dobrá abych byl upřímný Josh mi řekl že pokud tu Eliz najdeme tak ji můžeme a nemusíme přivézt ale jde mu hlavně o ty papíry které jste mu vzali" řekl vážným hlasem ten chlap "naser si mi žádný papíry nemáme" odpověděl mu Alex " inu dobrá takže to buď půjde po dobrým nebo po zlým" řekl " říkám že žádný posraný papíry u sebe nemáme ano je pravda že jsme byli u něho v baráku ale ty papíry tam nebyli" zařval Alex "dobrá takže po zlým" řekl chlap a kývnul na druhého ten chytl Eliz za paže a zvedl ji ze země "víš Danieli abych byl upřímný Joshovi je jedno jestli ta holka zůstane tady nebo se vrátí jelikož není jeho tak ji chtěl prodat ale taky řekl že pokud bude nějaký problém máme to udělat po zlým a ty víš jak to myslím a když jsi nám ji tak pěkně rozdělal tak mi to akorát doděláme" řekl slizce chlap "nechte ji být nemá s tím nic společného!" řval jsem na něho ale oni už Eliz táhli do pokoje "DANIELI!" řvala Eliz "prosím ona s tím nemá nic společného! Nechte ji být!" řval po ňom pro změnu Alex ale v tom se zabouchly dveře.

Elizabeth

"nechte ji být nemá s tím nic společného" řval po chlapovi Daniel ale jeden z nich už mě táhl do pokoje "DANIELI!" řvala jsem "prosím ona s tím nemá nic společného" řval zoufale Alex ale už bylo pozdě chlap mě hodil do pokoje na postel a zabouchl dveře a chlap se na mě slizce usmál chtěla jsem se zvednout ale on byl silnější chytl mi ruce a lehl si na mě začal mě líbat na krku "prosím nech mě být já nechci" brečela jsem a prosila ho "na to ti seru já si aspoň po dlouhé době užiju" usmál se na mě, pustil mi ruce a začal se svlékat já toho využila a běžela ke dveřím ale on mě chytl za pas "ale ale ty jsi mi nějaká divoká kočko" řekl se smíchem "pusť mě," řvala jsem po ňom on mě hodil na postel a zase si lehl na mě začala jsem řvát a kopat nohama jak jsem zběsile kopala nohama tak se mi ho povedlo kopnout mezi nohy "ty svině" zasyčel bolestně a já vyběhla ze dveří až do kuchyně "chyťte tu děvku!" řval chlap z pokoje byla jsem skoro u hlavních dveří ale někdo mě chytil za pas "ale kampak kampak" řekl jeden z těch chlapů a mezitím příběhl ten z pokoje "já ti ukážu ty děvka utíkat mi" přistoupil ke mě a vrazil mi facku "HEJ! Ty zkurvenej bastarde!" začal řvát Alex a Danielem "nechte ji bejt!" řvali oba dva ale ten chlap se jen usmál "pak mě chytil pod krkem a vyzdvyhl mě nad zem "koukej ji pustit!" zařval na něho Alex a já začala lapat po dechu "mám ji pustit tak fajn" řekl a hodil mě přes půlku místnosti na kuchyňskou linku o kterou jsem si dala zádama a přepadla z kuchyňské linky za ní "Né kurva né!" řval zběsile Alex s klukama a já lapala po dechu.

I když to bolelo tak jsem se chytla kuchyňské linky a pomalu se zvedala mezitím ke mě přistoupil chlap chytl mě za vlasy a přitlačil ke kuchyňské lince "a teď se milý Danieli dívej na to co má za náledek mi lhát" řekl chlap a roztáhl mi nohy "ne prosím prosím já nechci!" řvala jsem a brečela ale nebyla jsem schopná pohybu "nedělej to prosím nech ji být!" řval pro změnu Alex a najednou se ozval výstřel chlap mě pustil a já spadla na zem schoulila se do klubíčka a čekala až bude konec. Vystřelí utichli a já na sobě cítila doteky "nehrab na mě!" řvala jsem "Eliz klid klid to jsem já Daniel" odpověděli "Danieli?" řekla jsem a obejmula ho "už je to dobrý nikdo už ti neublíží pššš" začal mě utěšovat vzal mě do náruče a stoupl si "máte štěstí že jsem byl zrovna pryč" řekl Theo "díky brácho" objal ho Alex a ostatní "jsi v pohodě Eliz?" zeptal se Alex a já záporně zakývala "promiň mi to já -" začal mluvit "já vím nemohl jsi nic dělat zabili by tě to nic" řekla jsem "dobře tak vy dva běžte do pokoje my to uklidíme a Danieli!" řekl rázně Alex "hlídej ji prosím" dodal a Daniel jen kývl.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 23, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Život v ganguKde žijí příběhy. Začni objevovat