Alex
Nevím co to do mě vjelo pane bože jak jsem ji jen mohl takhle ublížit ona mě prosila a ještě si kvůli mě rozbila hlavu já jsem takový kokot až se to dozví Daniel zabije mě " Až se to dozví Daniel zabije tě Alexi" začal po mě řvát Jake "já vím nevím co mě to popadlo" řekl jsem s rukama které jsem měl ve vlasech a uslyšel ránu, bouchli dveře a v nich stál Daniel s Tomem a Theodorem " nazdar hoši tak jsem tu" řekl radostně Daniel a položil na stůl džus se sušenkami " od kdy jíš sušenky?" zeptal jsem se ho " to není pro mě ale pro Elizabeth" řekl s úsměvem a já hned sklopil zrak do země " tak tohle bude ještě zajímavý" řekl Jake " drž hubu Jakeu " napomenul jsem ho " Hej je všechno v pohodě? děje se něco Alexi?" zeptal se Theo " jo děje" řekl provokativně Jakea " ne neděje!" zařval jsem " ale jo děje" zařval po mě Jakea " hej chlapy klid jasný řekněte co se děje" řekl Daniel a chystal se jít do pokoje za Elizabeth " v pokoji ji nenajdeš" řekl Jakea " Jaku kurva drž hubu jasný!" zařval jsem po něm " nebo co! hmm . zavřeš mě taky do sklepa jako Elizabeth?" zařval Jake a Daniel celý ztuhl.
Daniel
"nebo co! hmm. zavřeš mě taky do sklepa jako Elizabeth?" řekl Jake a já celý ztuhl "cože?!" zařval jsem na celý barák " Daniely já nechtěl jsem ona- ona prostě-" začal koktat " ona co?" zeptal jsem se ho " otevřela si na mě hubu donesl jsem ji jídlo ráno jsem ji nedonesl snídani a šel jsem ji jídlo dát asi až po 6 hodinách" řekl a sklopil zrak do země " děláš si prdel!? tak ty jsi ji chtěl potrestat za to že jsi našel u mě v pokoji nebo co kurva?" zařval jsem a on ztuhl a nic už na to neřekl . Hned jsem se rozeběhl ke dveřím od sklepa odemkl je ale Elizabeth tam nebyla jediné co tam bylo byla kaluž krve " ty jsi ji zranil?" začal jsem šílet " hele zavřel jsem ji do sklepa ale to že spadal ze schodů nebyla moje chyba" řekl vážně Alex " ty jsi ji strčil Alexi byl jsem u toho a viděl jsem to" řekl vážným hlasem Jakea a já seběhl dolů do sklepa ale Elizabeth tu nebyla ale bylo otevřené okno hned mi bylo jasné že utekla a ani se ji nedivím. Vyběhl jsem schody nahoru a běžel jsem k hlavním dveřím " kam běžíš Daniely?" zeptal se mě Theo "není tam vylezla oknem ale je tam spousta krve nemohla se dostat daleko" řekl jsem vážně a kluci se hned rozeběhli za mnou "rozdělíme se" řekl Theo "Daniely!" řekl vážným hlasem Tom a ukázal na malé loužičky z krve jelikož pršelo tak nebyli skoro vidět byl tam jen malý náznak krve, rychlím krokem jsem šel po cestičce až do lesa a pak jsem uviděl Elizabeth " Elizabeth!" zakřičel jsem a běžel k ní.
Sehnul jsem se a chtěl jí otočit na záda ale když jsem na ni sáhl byla jako led" do hajzlu je podchlazená musíme hned dovnitř!" zařval jsem a Tom s Theodorem se rozeběhli dovnitř "Daniely" řekl vyděšeně Jake " co je?" zeptal jsem se " její hlava" řekl Jake a já Elizabeth otočil na záda. Z hlavy ji tekla ještě trocha krev "musíme dovnitř" řekl jsem vážně a popadl jsem Elizabeth do náruče a šel s ní dovnitř do baráku. Vešel jsem dovnitř a kluci mezitím všechny věci sklidily ze stolu položil jsem ji na stůl a Tom mi podal deku kterou jsem ji přikryl "co všechno potřebuješ?" zeptal se mě Jake "v pokoji mám tašku přines ji" odpověděl jsem a Jake přiběhl s taškou otevřel jsem ji a vzal si jehlu a nit.
Elizabeth
Začala jsem se probouzet protože jsem slyšela nějaké hlasy a pomalu jsem začala otevírat oči "Eliz?" zeptal se mě nejspíše Tom "Elizabeth?" zeptal se mě Daniel a já mu věnovala jeden svůj pohled "v klidu lež musím ti zašít tu ránu na hlavě" řekl Daniel "je mi špatně, hodně špatně" odpověděla jsem mu a začala znova zavírat oči " hej Eliz nesmíš spát jasný nech ty oči otevřený" řekl Daniel ale já jsem nedokázala zůstat vzhůru "Elizabeth neusínej!" to bylo poslední co jsem slyšela pak jsem zase viděla jen tmu.
Daniel
Když jsem chtěl začít zašivat tu hlavu Elizabeth se začala probouzet "Eliz?" mluvil na ní Tom "Elizabeth" začal jsem na ni mluvit i já a ona mi věnovala svůj pohled "v klidu lež musím ti zašít ránu na hlavě" řekl jsem "je mi špatně, hodně špatně" odpověděla mi a začala zavírat oči "hej Eliz nesmíš spát jasný nech ty oči otevřený" odpověděl jsem ji ale ona zavřela oči "Elizabeth neusínej!" zvýšil jsem hlas ale nepomohlo to Elizabeth omdlela využil jsem toho a zašil ji tu ránu na hlavě " fajn takže ranu na hlavě má zašitou podle toho jak mluvila tak ji je hodně špatně nejspíše má otřes mozku a bude určitě podchlazená protože je totálně ledová" řekl jsem " donesu jí ještě další deku a pak ji odneseme do pokoje" řekl Tom "ne musíme ji nechat tady na stole ten pád ze schodů ji mohl nějak ublížit může mít něco zlomeného nebo cokoliv sice jsem ji nesl z venku až sem ale už to bylo riskantní musíme prostě počkat až se vzbudí a musí mi pak říct jestli ji něco bolí nebo ne teď více udělat už nemůžu "odpověděl jsem" dobře tak já ji aspoň dojdu pro tu deku "odpověděl Tom. Já si sedl na židli a čekal až se Eliz vzbudí Theo a Tom šly spát Jake s Alexem si sedli na gauč a čekali se mnou až se Elizabeth vzbudí.
Po asi 2 hodinách co jsem tam seděl a čekal se Elizabeth pohla" Elizabeth?" řekl jsem a kluci se zvedli z gauče a přišli ke stolu "Elizabeth? Hej slyšíš mě?" zeptal jsem se znovu " Danieli?" řekla bolestivě " ano? Jsem u tebe" řekl jsem mile "hrozně mě bo-bolí práva...práva lopatka" odpověděla mi a v tu dobu mi bylo jasný že to bude nejspíše zlomené "dobře mi tě tedkon opatrně obrátíme na levý bok vím že to bude bolet ale nemáme na výběr Eliz musíš to vydržet zlatíčko" řekl jsem ji a ona jen kývla hlavou na souhlas "tak jo kluci opratně ji přetočíme Jakeu ty ji dej ruku tady pod hlavu já ji opratně vezmu těsně pod lopatkou a ty Alexi ji chytneš na dolní části zad" odpověděl jsem "jo" řekli kluci naráz "tak na 3" řekl Jake "1..2..3" odpočítal to Jake a Elizabeth začala křičet a brečet bolestí " Aaaa už dost prosím" začala řvát až přiběhl kluci " co se tu kurva děje?" zeptal se Tom s Theodorem "pojďte nám pomoct hned!" zakřičel jsem na ně."fajn co máme dělat?" zeptali se " ty budeš přiřazovat Eliz nesmí se otočit zpátky na záda ani se nesmí moc naklonit dopředu a ty ji musíš aspoň trochu utěšovat nesmí mi znova omdlít" oba přikývli a Tom začal utěšovat Eliz a já ji začal zkoumat lopatku "to nebude zlomené ale bude mít tu ruku vykloubenou odpověděl jsem a kluci se na mě podívali" takže ji ale musíme posadit" řekl Alex a já kývnul "Hej Elizabeth vnímáš mě?" zeptal se ji Tom "jo" odpověděla mu "musíme tě posadit vím že to bolí a i bude ale nemáme na výběr" mluvil na ni Tom "ne prosím prosím už ne.... To hrozně bolí prosím ne.." řekla hystericky Elizabeth "broučku nemáme na výběr ty to zvládneš ano" odpověděl ji Tom a my ji začali opatrně zvedat do sedu bylo mi Eliz nehorázně líto brečela a křičela bolestí...
Trpěla a mě bolelo ji takhle vidět. Hned jak jsme ji posadili tak jsem k ní přešel ze předu a chytl ji rameno "moc se ti omlouvám ale teď to zabolí" řekl jsem a vrátil ti zpět vykloubené rameno "ssss" zasyčela Eliz s brekem "no vidíš a je to zvládla jsi to" řekl jsem ji s malým úsměvem a opatrně ji objal "chci si jít lehnout Daniel" odpověděla mi "dobře odnesu tě do pokoje" řekl jsem ji a podíval se na kluky "jdi my to uklidíme" řekli s úsměvem a já Eliz vzal do náruče a šel s ní do pokoje. Opatrně jsem ji položil na postel, přikryl ji a sedl si do křesla hned vedle "lehneš si prosím ke mě?" zeptala se mě a já si k ní lehl a ona se přitulila "děkuju" odpověděla mi "za co děkuješ?" zeptal jsem se "za to že tu jsi nebýt tebe byla bych už mrtvá" odpověděla mi a já ji chtěl dát pusu na čelo ale ona zvedla hlavu výše a spojila naše rty. Byl to úžasný pocit cítit její rty na těch svých a potom co jsme naše rty odlepily cítit její teplý dech na rtech "zamilovala jsem se do tebe Danieli" řekla "já do tebe taky hned od první chvíle co jsem tě uviděl jsem věděl že se ti nesmí nic stát a že jednoho dne budeš moje" odpověděl jsem a ona se usmála a pak si hlavu opřela o mou hruď a usnula, já společně s ní.
ČTEŠ
Život v gangu
Novela JuvenilPříběh vypraví o mladé dívce Elizabeth která se přidá ke gangu a nakonec se dozví že i její rodina vede takovýhle život a její normální život se obrátí vzhůru nohama.