Κεφάλαιο 11

365 66 54
                                    

Η Αναστασία και ο Στάθης καθόντουσαν αγκαλιά σε ένα παγκάκι έξω από τη σχολή. Καθώς έμπαινε η Ελένη μέσα τους είδε και πήγε προς το μέρος. 

<Καλημέρα!> είπε με ένα χαμόγελο και την καλημέρισαν και αυτοί.

Δεν πέρασε απαρατήρητο όμως από εκείνη τα μπλεγμένα τους χέρια και ξαφνικά έβγαλε μία κραυγή ενθουσιασμού.

<Μην μου πείτε ότι είστε μαζί!!> αναφώνησε και συνέχισε να μιλάει χωρίς να περιμένει να λάβει απάντηση. <Αχ θα τρελαθώ! Δεν το πιστεύω! Ταιριάζετε τόσο πολύ! Ήμουν σίγουρη πως μία μέρα θα γινόταν αυτό. Και να που αυτή η μέρα ήρθε. Πότε έγινε; Που έγινε; Θα μου τα πείτε όλα με λεπτομέρειες. Είμαι τόσο χαρούμενη!> είπε και οι άλλοι δύο ξεκίνησαν να της εξηγούν τι έγινε εχτές αφού δεν μπορούσαν να κάνουν και κάτι άλλο.

<Τέλεια τέλεια. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαρούμενη με κάνατε. Ααα να και ο Βασίλης. Βασίληηηη!> φώναξε μόλις τον είδε. <Έλα να δεις!> τον τράβηξε και τον πήγε εκεί που ήταν το νέο ζευγάρι της παρέας. <Κοίτα.> του είπε και του έδειξε τα παιδιά.

<Γειά σας παιδία. Τι να δω δεν καταλαβαίνω.> της είπε εκείνος 

<Αχ άντρες. Δεν βλέπετε μπροστά σας. Κοίτα τα χέρια τους. Είναι μπλεγμένα.> του έδειξε και εκείνος ακολούθησε το χέρι της. Την ξανά κοίταξε ερωτηματικά δείχνοντας της ότι ακόμα δεν έχει καταλάβει τίποτα.

<Αυτό που προσπαθεί να σου πει το χαζοχαρούμενο από εδώ είναι ότι εγώ και η Αναστασία είμαστε μαζί.> του εξήγησε ο Στάθης.

<Αλήθεια!> αναφώνησε ο Βασίλης και τους έδωσε συγχαρητήρια. 

Ο Βασίλης και η Ελένη σε ένα από τα υποτιθέμενα ραντεβού τους είχαν μιλήσει για τον χωρισμό του Στάθη και της Κατερίνας. Και οι δύο είχαν συμφωνήσει ότι δεν ταίριαζαν. Ο Στάθης ήθελε δίπλα του μία ήρεμη κοπέλα και αυτή δεν ήταν άλλη από την Αναστασία. Και οι δύο είχαν και ακόμα έχουν την ίδια άποψη. 

Μετά από λίγη ώρα ο Στάθης έπρεπε να πάει για μάθημα όπως και τα υπόλοιπα παιδιά. Μόλις μπήκε στην αίθουσα είδε σε μία θέση τον κολλητό του να κοιτάει κάτι στο κινητό. Η αίθουσα ήταν ακόμα άδεια και έτσι πήγε αμέσως δίπλα του για να του πει τα νέα. 

<Γεια σου μεγάλε. Πως πάει;> τον ρώτησε με το που κάθισε δίπλα του. 

<Καλά. Εσύ; Βλέπω έχεις κέφια.> του είπε ο Νικήτας βλέποντας τον με ένα χαμόγελο.

ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣWhere stories live. Discover now