Dzień dobry. Jakiś czas temu zapoznałem się z 4 sezonem i... Jest ok. Jego zakończenie to takie przeciwieństwo zakończenia z 3 sezonu - wszyscy szczęśliwi po za Jayem i Lolą, Jessie wróciła i jej depresja się zmniejszyła, Adrew i Nick się pogodzili, Missy zaakceptowała siebie, rodzice Matthew dowiedzieli się że jest on gejem, a jego ojciec nawet go zaakceptował, Nick przeprosił za bycie dupkiem przez 4 ostanie sezony- Dobra przejdźmy do rozdziału.
😐😐😐
Ocena wyglądu
Ogolnie sam wygląd Loli nie wydaje mi się jakiś taki super zły po za jej grzywką. Jest ona dość charakterystyczna i w porównaniu do innych dziewczyn wygląda... No... Ale jak przyznała to Ali (tak się chyba pisze jej imię) ma coś w sobie.
Ocena charakteru
Lola na samym począką strasznie mnie irytowała swoim jaki sukowatym wrecz charakterem takiej... Heather Duke po roku w Rosji... Wracając. Lola to postać niezbyt inteligentna, wredna, mściwa i zboczona. Serio umie rozbawić (przynajmniej mnie) oglądających. Pokazuje też swoją wrażliwą stronę - Lola jest postacią widocznie potrzebującą miłości, ale równocześnie bojącą się jej gdyż jak sama uwarza wszyscy których kocha zostawiają ją co potwierdza trochę 2 sezon gdzie straciła Andrew w którym podobno miała crusha... W sumie to jest ona trochę podobna do Cartmana- Ale dalej uwarzam że Erick jest gorszy choć gdyby nie on south park nie byłby taki sam.Ulubiony moment
Jak Lola opowiadała swoją historię czemu powtarzala przedszkole- Możecie mnie nazwać zjebem, ale ta historia mnie rozwaliła. No i jej piosenka z Jayem była piękna.
Ulubiony ship
Jay x Lola
Szczerze myslałem że po Adrew nikt bardzie nie będzie pasować do Loli, ale związała się z Jay'em i to był związek wręcz idealny moim zdaniem. Postacie świetnie się dogadywały, wydaje mi się że mieli świetną chemię i wręcz się kochali (chociaz palcówke to twórcy mogli sobie odpuścić). Niestety ich związek się rozpadł przez strach Loli przed miłością i Jay zdradził ją z poduszkami... Czemu w tej kreskowce wszystkie dobre związki się rozpadają...
Ogólna ocena: 8/10
Lubię ją. Po prostu lubię.Arty
Wiem że to nie Art ale i tak piekne.
CZYTASZ
Oceniam postacie i shipy z gier i kreskówej
De TodoGiery do ocen: 😍Yandere Simurator😍 😎Katawa Shoujo😎 😚Doki Doki😚 😐Sally face😐 Kreskówki do ocen: 😂Ed, edd i Eddy😂 ☺Star Butterfly kontra siły zła☺ 🤨Wodogrzmoty małe i Revers🤨 😶South park😶 😛Big mouth😛 🤑Totalna porażka🤑 😃Eddsword😃 A...