" Zümrüt ?, Zümrüt kızım ? , evladım uyan..."
...
" ZÜMRÜT ! "" Hocam ? , çok ama çok aff edersiniz içim geçmiş.
İnanın ki bilerek olmadı Hocam..."Allah'ım bana yardım et...
Yorgunluktan ders arasında uyumuşum.
Zeynep Hocam çok öfkeli, kadın haklı bu oldu iki.
Kesin müdüre götürecek beni...
Resmen yandım." Elini yüzünü yıkayıp odama gel lütfen. "
Yüzüme bakmadan arkasını dönüp sınıftan çıktı,
Sinirliydi ve çok haklıydı tabii.
Sınıfta hiç kimsenin olmaması beni az bile olsa rahatlatıyordu fakat Zeynep Hoca ile birazdan konuşacak olmanın gerçeği beni korkutuyordu.
Ah Zümrüt ah !
Ne var da sanki erken uyumuyorsun !
Çık bakalım bu işin içinden...!Bütün cesaretimi toparlayıp elimi yüzümü yıkadıktan ve kendime geldikten sonra,
Zeynep Hocanın odasının kapısının önünde öylece kalakaldım.
Cesaretim sanırım buraya kadardı derken kapı acılıverdi ve müdürümüz Cemil bey çıktı odadan.
Bana şaşkın gözlerle bakmaya başladı.Cemil Bey :
" Zümrüt ?
Bişey mi oldu ? "" Yok efendim, ben sadece bir an şaşırdım "
Utancımdan başımı kaldıramıyordum ve sesim de çok titriyordu.
Cemil Bey :
" bunda şaşıracak ne var evladım,
Zeynep Hocaya yeni öğrenci belgelerini getirdim.
Sende biliyorsun ki her dönem yeni öğrenciler sınıflara katılıyor ve bu sizin sınıfınızın son dönemi olduğundan epey yeni öğrenci katılacağının anlamına geliyor. "" kusuruma bakmayın efendim dalgınlığıma verin.."
Cemil Bey :
" ne kusuru evladım, Zeynep Hoca da seni bekliyor zaten. Derslerini boşlama sakın, hedeflerin büyük.
Dönem arası sınavlarından da iyi puan aldın,
Son sınavlarına da iyi konsantre ol ki Hayal etiklerin Gerçekleşebilsin. "" Tabii efendim "
Müdürümüz Cemil bey koridordan yürürken arkasından baka kaldım..
Haklıydı !
Derslerimi boşlamamam gerekiyor ki başarılı olayım,
Hedeflerime ulaşabilmem için dikkatimi sadece derslerime vermeliyim. "Zeynep Hoca :
" Zümrüt ?
İceri girmek için daha neyi bekliyorsun kızım ? "" Aff edersiniz Hocam, dalmışım. "
Kapıyı içeri girdikten sonra örtüm ve Zeynep Hoca bir el işareti ile oturmama müsade etti.
Kalbim deliler gibi çarpıyordu...
Cemil Bey'e bir şeylerden bahsetmemiş,
Anlatmış olsaydı, Müdürümüz benimle asla öyle iyimser konuşmaz tam tersine beni yerin dibine sokardı.Zeynep Hoca :
" oldu ikinci defa ders arasında uyuyorsun ve her seferinde de yorgunluktan içinin geçtiğini ima ediyorsun.
Gerçek nedenini anlatmanı istiyorum Zümrüt. "" Hocam gerçekten yorgunluktan, başka hiç bir nedeni yok.. "
Zeynep Hoca :
" ilk uyuduğunda yorgunluktan olduğuna inandım,
Nedeni sana inanmak istemem değildi Zümrüt.
Nedeni sınav döneminde olduğundan sabahlara kadar çalışmış olduğunu bilmemdi.
Fakat şimdi çok rahat bir dönemdesin ve neredeyse hiç ödev verilmiyor,
Nasıl oluyor da sen sınav dönemindeki gibi yorgun olabiliyorsun ? "" Hocam size söz veriyorum bir daha olmayacak, inanin ki böyle bir duruma bir daha düşmeyeceğim."
Zeynep Hoca :
" seni buraya bana söz ver diye çağırmadım.
Gerçeği öğrenmek için çağırdım Zümrüt. "Kalbim o kadar hızlı çarpıyordu ki, Zeynep Hocamın Kalbimi duyabileceğini düşündüm bir an ve soğuk terler dökmeye başladım.
Tam da bayılacam artık dediğim anda zil çaldı ve bu demek oluyordu ki dersler başlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜️ Zümrüt ⚜️
General FictionYalanların içerisinde mutsuz olmak mı ? Gerçeklerin içerisinde çayır çayır yanmak mı ? ... Hayatın bana sunmuş olduğu iki farklı yol ve hanki yolu seçersem seçeyim yanacak olan Ben. ..bilmiyorlar ki benim yandığım vakit yüreğimdeki alevlerde kendil...