Cap.1 - Transformarea

21.2K 667 34
                                    

Hello ! Ma numesc Lariss am varsta de 18 ani si locuiesc in Londra alaturi de familia mea . Mda..desi am 18 ani nu am iesit in cluburi nu am avut un iubit ...ehh ati ghicit sunt o tocilara virgina ; tocilara liceului. Maine e luni trebuie sa merg la liceu ...

E dimineata .

-Lariss trezirea !!!

- Inca 5 minute mama ; inca 5 minute .

Astazi am hotarat sa fac o schimbare la mine in camera si garderoba ...astazi vreau sa ma schimb.Imi pun niste pantaloni scurti renuntand la pantalonii lungi si largi ; imi iau un maieu mulat pe corp si foarte decoltat   ; am totusi niste sani destul de  mari dar mi-a fost mereu rusine cu ei .Partea cea mai grea era machiajul ...mai intai de toate imi ondulez parul si ma dau cu tus . Gata ...terminasem mica mea transformare . Plec la liceu fara sa ma vada parintii sigur m-ar certa.

Cu greu ajung la liceu ...in fata lui ma intampina 2 gorile .Pff erau pasnicii liceului:

-Domnisoara ai cam intartziat !

- Stiu-las capul in jos si continui- daca imi permiteti asi putea sa intru ?

Unul dintre ei ma studiaza din cap pana in picioare si imi spune :

- Tu nu esti tocilara ai  virgina - incepe sa rada

- Nu ma era ma -ta

Ii intorc spatele si plec.Acum  ce naiba fac? A da mai era o poarta in spatele liceului improvizata de baietii rai . Cu chiu cu vai intru in liceu unde toata lumea se uita la mine si cand zic toata lumea nu exagerez .

- Buna pisii !

-Salut boule ca eu sunt buna deja !

Ce naiba m-a apucat ? Nu ma mai recunosc nici eu da astia ?!

Tocilara sau fata rea ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum