-Ce voi fi ?
Nu mai aud nimic ... Ce se va intampla cu mine ?! Se deschide usa .
-Ea este , boss !
-Aduceti-o la mine !
Astia ma vor ... O nu ! Nu se va intampla asta ! Nu le voi permite !
- Nu vin cu voi !
-Ai de ales ?! Misca !
Am fost inchisa intr-o camera mare ...cu un pat de vreo 3 persoane ...de el erau legate niste catuse ...Nu , nu le voi permite ! Reusesc dupa multe eforturi sa imi desleg mainele si incerc sa deschid usa , era prea tarziu . 7 indivizi intrasera in camera impreuna cu al lor "boss" . Ufff ...sau uitat si au inceput sa traga de mine . DA m-au violat , m-au tinut acolo 3 zile . Apoi m-au abandonat la intrarea cartierului "RED" . Am fost gasita de Andrei vecinul si prietenul meu din Romania . Eram intr-o stare de nedescris , nu va puteti inchipui prin ce clipe de groaza am trecut . Imi era scarba de barbati , nu ii mai suport . Toti sunt la fel . Mi-am dat seama ca mai bine raman o tocilara ...mai ales in acest moment asa era mai bine .
-Dupa 1 an -
Viata mea s-a schimbat radical , nici un baiat nu vroiam sa se apropie de mine si totusi acel boss ...mi-a ramas in cap ! El s-a comportat mai frumos cu mine , m-a luat incet . Ce proasta sunt ! De la liceu nu am fost data afara in schimb mi s-au scazut 2 puncte la purtare .
- Geluuu' ce dracu ai facut in bucataria asta ?
Gelu este tatal meu , este un om perfect cred ca e singurul barbat care nu imi provoaca scarba ! Il iubesc , dar tot mama este mai presus !
- Ce ai femeie ?! Ai luat-o razna ?
-Terminati amandoi ! M-am saturat de certurile voastre !
Plec nervoasa de acasa !
-Larisss unde te duci ?
De la o vreme se cearta tot mai des ! Ei se intelegeau perfect ! Erau modelul de cuplu perfect ! Cel mai greu pentru un copil este sa-si vada parinti certati sau despartiti ! Nu ei nu vor divorta ! Nu le voi permite ! Nu ! Ma intalnesc in parc cu Andrei si iubita lui Ella , o americanca superba , ochi albastri , blonda , 1.69 , sani de invidiat ! Perfectiune ! Poate ca de asta o si iubeste Andrei . Sincer Andrei ma atrage e perfect .
-Lariss ?! Ce faci ? Esti bine ?
-Da sunt bine.
Imi continuu drumul fara a ma uita inapoi ! Offf daca nu treceam prin acel soc poate si eu acum eram o fata rea , aveam un iubit ... Hmmm un iubit ?! Andrei ?! Uuu Andrei ! Ah Andrei ! Andrei , Andrei , Andrei !
CITEȘTI
Tocilara sau fata rea ?
Genç KurguBuna dragii mei ! Aceasta e prima mea poveste ; sper sa va placa. Spor la citit !