Un om fara familie , e un om fara umbra ! Sunt un om care a inteles ca iubirea nu ofera garantii,ca ea devine uneori amaraciune , ca fiecare fluture din stomac isi ia zborul si ca oricat de mult am iubi si oricat de mult ne-am darui , oamenii ne pot abandona ca şi cum nu am însemnat nimic pentru ei .Sunt in om care a cunoscut binele si raul, care a inteles rational si irational , un om care, atunci cand priveste in urma, are multe regrete, multe lucruri nespuse promisiuni neonorate si vise neimplinite.
Viata este o calatorie lunga .Nu poti merge singur . Am invatat de la persoabe dragi ca reteta pentru o viata fericita este sa traiesti pentru cineva . Acel cineva era Alis fata mea .Cand am aflat cele intamplate am lesinat ... Si am fost prinsa de Andrei , cel mai bun prieten al lui Macit ! Andrei poate fii tatal copilului meu ?!
Viata nu te intreaba niciodata nimic. Nu tine cont de cine esti si ce ai facut . Ea iti da un test de supravietuire , o lovitura si te lasa ...sa te descurci. Toate aceste lovituri iti dau ocazia sa-ti testezi limitele si sa fortezi depasirea lor.Iti dau ocazia sa vezi cine te-a iubit cu adevarat si cine te-a iubit doar declarativ si interesat . Iti dau ocazia sa vezi cine esti , ce poti sa insemni atat pentru tine insuti , dar si pentru cei din jur .
Ma uit la Andrei si ma intreb unde au disparut : Pasiunea si violenta ?
Unii oameni intra in viata noastra , neinvitati , nedoriti ca mai apoi sa devina universul nostru . Dar , intr-o zi ne parasesc . Ne parasesc fortati de destin , independent de vointa lor ,fara a avea sansa de as lua ramas bun . Ne parasesc atunci cand nu ne asteptam sau poate cand depindem cel mai mult de ei . Ne parasesc luand cu ei o parte din sufletul nostru si din visele noastre . DOARE.
CITEȘTI
Tocilara sau fata rea ?
Genç KurguBuna dragii mei ! Aceasta e prima mea poveste ; sper sa va placa. Spor la citit !