Amintiri , amintiri si iar amintiri - un cuvant ...atatea semnificatii atatea sentimente amestecate . Pana la urma ce sunt amintirile ? De ce persoanele din viata mea si din amintirile mele ma dezamagesc tot timpul ?
Zain acum pentru mine este doar o amintire , veche dar frumoasa . Cand te gandesti ca baiatul iubit pur si simplu isi pune in aplicare un joc diabolic ce ii reuseste si are drept scop frangerea unei inimi nevinovate . De ce el ? Uneori ma intreb daca el a facut asta intentionat sau a fost doar o intamplare . Da inca nu am trecut peste acest.eveniment nefericit . Uff de ce Zain ? De ce trebuia sa.mergi in acea seara cu Rebecca la hotel ? De ce trebuia sa ii urmezi planul Rebeccai doar pentru o suma de bani ? De ce ? O intrebare ce nu are niciodata un raspuns sincer .
Au trecu 6 luni de atunci grele ...spre norocul meu am un frate ce a reusit sa ma scoata din acea situatie jenanta . Acum sunt bine ma simt minunat, m-am atasat de familie si pot spune ca am inceput sa iubesc . Da , e adevarat ca ranile lasate de Zain nu s-au cicatrizat ,dar cand prietenul fratelui tau te face sa zambesti zi de zi te face in acelas timp sa iubesti din nou .Dar ce faci atunci cand nu sti ce simte el pentru tine ?
CITEȘTI
Tocilara sau fata rea ?
Genç KurguBuna dragii mei ! Aceasta e prima mea poveste ; sper sa va placa. Spor la citit !