1- הארברידג'-הארי ואמברידג'

3.4K 97 503
                                    


לפרוטוקול, רב הספר נכתב ב2020. נא לא לשפוט אותי תקופת הסגר וכו'

אגב סגנון הכתיבה נמוך והספר די דוחה אבל גם משתפר תהנו ילדודס רק אל תשכחו להביא את הקרם לפני הקריאה 😉

(מי שהבין הבין ומי שלא עופו מפה אין לכם כפל וחילוק ללמוד??)

נקודת מבט הארי:

זה היה יום יפה כשהוא רק ראה אותה. טוב, רק עד שהוא ראה אותה.

אישה שמנמנה, ורדרדה שקצת דומה לדאדלי. הוא מיד תיעב אותה, היא עצמה אותו. 

"היי, הארי, הכל בסדר? אתה פשוט בוהה בקיר!" שאלה הרמיוני, ונקשה באצבעותיה ליד אוזנו. הארי קפץ, והנהן. "כן.. הכל בסדר. נלך לאולם הגדול, לאכול..." אמר במהירות. אוף, המורה הזו! דולורס אמפריג'?? אברי...?! אפילו את השם שלה אי אפשר להגות...!

°°°°°°°°°°°°°°°°°

הארוחה עברה בלי תקלות, בינתיים. הפרופסור טרלוני נבאה "שני אויבים נאהבים יפגשו במסדרון בקומה החמישית", אבל מי מקשיב לה? בכל אופן, לא הוא.

"היי, הארי, תבוא איתי לקומה החמישית?" שאל רון, וקרץ. הארי צחק. "כן, למה לא?"

"מעניין אם אני ודראקו נאהבים!"

"אולי סנייפ!"

"לא, אני יודע! פילץ'!"

שניהם צחקו. איזה כיף לראות שמחה הדדית בין שני חברים, לא? בכל אופן, אני כן. השמחה המשיכה עד שראו את הקרפדה 

"שיט..." מלמל הארי, "רק לא היא. טוב, גם ככה טרלוני משוגעת על כל הראש."

"היי זקנו של מרלין! תראו מי שם! גברת. נוריס. באההההה!" לחש רון, מזועזע. שניהם נגעלו מההתאמה שלהם, גן אני הייתי מתנהגת כך. בלאחס, תדמיינו את עצמכם במיטה עם אמברידג'. בלעעעעע.

פתאום שני הגברות "הנחמדות" הבחינו בשני הבנים.

זה לא היה נראה שהן שמחות במיוחד.

לא, ממש לא.

"היי...?" מלמלה אמברידג', מנסה לפתוח שיחה.

"אני אלך." רון אמר במהירות, גברת נוריס בעקבותיו. 

אמברידג' התקדמה צעד להארי, הארי לקח צעד אחורה.

מכירים את הפתגם? "מי שרב הוא מאוהב"? הארי ואמברידג' הדחיקו את הרגשות שלהם, והאשימו את אחד השנייה באהבה. מרגש...!😢 אמברידג' "קיעקע" את הארי בכתובת 'לא אספר עוד שקרים', לא על העובדה שוולדמורט חזר, אלא על השקר של ליבו. למען האמת, היא ידעה שזה שאין לי קקי עימו- סליחה, זה שאין לנקוב בשמו חזר, אבל היא הרגישה דחף נואש להתווכח עם אהוב ליבה.

'איזה חתיך, שיער מבולגן ומשקפיים... מעניינות." חשבה אמברידג' בהתמוגגות.

'איזה יפהפייה, אופנתית ביותר!' חשב הארי, כשאהבה מסנוורת את עיניו. (תסכימו איתי, אי אפשר להגדיר את בחירות לבושה של אמברידג' כ"אופנתיות"...).

שיפים נוראים מהארי פוטרWhere stories live. Discover now