Eren'den..
Hadi ama guzellik ac gozlerini lutfen o guzelligini gormeye ihtiyacim var..
''Burasi neresi ? ''
''Guzelim en son ben seni her gun birbirimizi izlemek icin geldigimiz kafede seni optum sonra bana tokat attin sonra beni kafenin arka tarafina goturdun sonra sen sicacik dudaklarinla kalbimi isittin sonra sana asik oldugumu soyledim sonra sen bir daha optun sonra alt dudagimi disledin ve bayildin sonuc olarak " dedikten sonra hastane odasini gosterdim ve kikirdadi. Iste simdi opebilirdim. Ama yine bayilir falan dayanamam yerrim yavrumu.
"Eren telefon numarani versene yani eger sorun olmazsa."
"Sorun yok sevgilim ben zaten kaydettim."dedikten sonra muzipce sirittim.
"Sevgilim derken ?"
"A soylemeyi unuttum sana askimi ilan ettikten sonra teklif ettim ve sen eveet diye haykirdin iste benim kizim be "
"Sen ciddi misin ?" Dedikten sonra gulumsemesi yuzunde yayildi Hayirr bunun aptalca bir saka oldugunu soyleyemezdim onu boyle mutlu gormek.. Ne bileyim annem kadar saf bir gulumsemesi var...
"Heeey eren yasiyon mu lan "
"E-efendim"
"Agliyo musun sen ?"
Ona o guzel yuzunun yillar once beni terk eden anneme benzedigini nasil soylerdim. Gozlerimin onunde oldurulen anneme..
"Kiyamam ben sana ya gel buraya" dedi ve aglamaya basladi. Hayir bu kiz kesinlikle normal degildi...
Daracik hasta yataginda yanina uzandim ve basini gogsume gomdum.Sanki yillardir bu ani beklermis gibi ellerini belime doladi ve anlatmaya basladi.
"Ilk gun... 18 Eylul 2013 kafede kizkardesimle otururken seni gordum gozlerinin buyuleyici bir kahverengisi vardi.Ne bileyim icinde kayboldum gozlerinin.Sonraki gun yine tek basima oraya geldim ve seni yine ayni masada gordum. Sevgilinle.Sonra gelen garson...Selen abla bana hergun senin oraya gittigini soyledi. Bende sıkılmadan her gun geliyordum. Sen fark etmemistin duygularimi. Her gun o Tugce denen kizla geliyordun karsima her gun yiyismelerinizi izliyordum sonra sen gozlerimin icine baka baka devam ediyordun buna. Sonra baska asklarla seni unutmaya calisiyordum. Egemen cikti karsima oldukca yakisikli bir cocuktu. Ama alamadi senin yerine onunla ciktim evet ama dudaklarimin tadini alman icin seni bekledim ben. Iste ben buyum be eren dedi ve dahada sarildi.
Devami bir sonraki bolume xd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Saçlı Kız
RomanceCAN SIKINTISIYLA YAZIYORUM :d ''Burada tahmin edemeyeceğin güzellikte bir kız var kanka '' ''Sarışınsa bu iş tamam ;) '' ''Hayır.'' ''Olsun esmerde olabilir'' ''Hayır şapşal esmerde değil mavi saçlı bu kız..'' Tam karşımda oturan mavişi kesmek hoşum...