BKE -4-

913 47 12
                                    

~Erkekler ne zaman bırakılmalı ~

"Benden tatlı şeyler bekleme"(Bırak)
---------

"Sevgilim benim şimdi acil bi işim var da yarın ki ödevimi sen yapar mısın?"(Bırak)
---------

"Annem seninle tanışmak istiyo"(Kaynana geliyo bırak)
---------

"Evlenirsek ütü ve çamaşırlar ellerinden öper"(Elinde ki herhangi bi şeyi kafasına geçirip arkana bakmadan uzaklaş oradan)
---------

"16 yaşındasın biliyorum ama seninle evlenmek istiyorum"(Bırak hatta bırakmakla kalma topuklarını kıçına vura vura kaç)
---------

"Evlenince ayaklarımı sana yıkatmayı düşünüyorum karıcıım"(Yüzüne elinden gelen en iyi yumruğu geçir yere düşerse bi tanede tekme at)
---------

'Senin bekletmen gerekirken o yarım saat bekletirse üstüne bi de piç piç sırıtırsa'(Kafa göz dal sorumluluğu üzerime alıyorum)
---------

'Seni aldatırsa'(Mezarına bende toprak atsam fena olmaz)
---------

'İğrenç espriler yapıp kendi kendine gülerse'(Yavaşça kafanı başka yöne çevirip tanımıyomuş gibi ıslık çalarak uzaklaş ordan)
---------

'Sinemaya gittiğinizde korktuğunu bildiği halde seni zorla korku filmine sokarsa'(Ensenine bi tane yapıştırıp kıçına tekme at)
---------

"Çucuhlarımın anası benim garım ol Hatçee"(Dağdan kaçmış heralde bırak ya bırak)

-------------
Nabiyonuz lan hergeleler. Melike kamkiniz olarak sormalıyım ki 'Bölümü nasıl buldunuz?". Bu bölümde erkekleri ele aldım bi dahakine kızları ele alabilirim benden söylemesi. Eğer böyle şeyler paylaşmamızı istemezseniz bize bildirin. Tuğba söylemiştir 5 gün boyunca yatılıdaydık ve internet namına hiç bişey yoktu. Bu yüzden bölüm falan paylaşamadık. Bu arada eğer bölümleri sevdiğiniz olursa vote yapın.
(Oha lan konudan konuya atladım. Vote konusunda ciddiyim. Vote yapın pls)

Bİ' KOVA ESPRİ  *-*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin