BKE -6-

722 32 6
                                    

~Kızlar ne zaman bırakılmalı?~

"Bazı şeyler artık bana yetmiyo"(Bırak)
---------

"Babam seninle tanışmak istedi"(Bırak)
---------

"Bono topoklo oyokkobo olor moson oskom"(Aman yaa bırak kaç)
---------

"Yiğit'in sevgilisine aldığı arabayı gördün mü?"(Ne bekliyon bıraksana iflas ettircek seni)
---------

"Siz erkekler futbolun nesini seviyosunuz kii!"(Az uzaklaş ardından koşarak omuz at)
---------

'Sevgililer gününde sana ayı alırsa'(ayı nedir kardeşim ayı nedir)
---------

'Aşk kitapları okuyup ardından sana odun derse'(Zorla istiklal marşını söylet)
---------

'Burnuna kadar ruj sürüp "benim dudaklarım çok dolgun dimi aşkıım" derse'(Arkanı dönüp ıslık çalarak uzaklaş ordan)
---------

"Eski sevgilim yemeğe çağırdı beni de önemli bi şey söylicekmiş"(Ciddi mi diye yüzüne bak, baktın ciddi kafa göz dal)
---------

'Yemeğe çıktığınızda yemekleri ağzını açıp şapırdatarak yemesi'(Sandalyeleri kafasında tek tek kır, inan bana midenin bulanmasından daha iyi)
----------

Almancada merhaba hallo diye söylenir fakat size biz çatlaklardan faklı bir merhaba;
"HALLOOOOOŞIIIIIIN"
Bunu şabanda ki ağladığında tavuk gibi gıdaklayan teyzenin söylediğini düşünün
Herneyse
Nası buldunuz bu bölümü lan hergeleler. 4. bölümde kızları da ele alabileceğimizi söylemişti melike. O yüzden paylaşak dedik yani.
Lan böyle şeyler paylaşmamızı seviyonuz dimi?(katil mi etceksiniz lan seviyosunuz işte nıkta.)
Ha bu arada fıkra paylaşmamızı ister misiniz? Paylaşma ihtimalimiz var çünkü. Bi fikrinizi alalım dedik.
Neyse biçızlar biz kaçalım artık.
Vote vermeyi unutmayın pls *_*

Bİ' KOVA ESPRİ  *-*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin