Μία νέα μέρα ξημέρωνε. Η Ελένη δεν είχε κοιμηθεί σχεδόν καθόλου και όσο μπόρεσε έκανε έναν πολύ ανήσυχο ύπνο. Είχε στείλει εχτές στον Βασίλη μήνυμα να συναντηθούν σήμερα το πρωί να μιλήσουν. Έτσι και έγινε. Κατά τις 10 βρίσκονταν ήδη στη θάλασσα. Ήταν ένα μέρος που τους ηρεμούσε και τους δύο.
Καθόντουσαν δίπλα δίπλα χωρίς να μιλάνε κοιτώντας τη θάλασσα. Κάποια στιγμή η Ελένη γύρισε να τον κοιτάξει. Ο Βασίλης κατάλαβε το βλέμμα της και την κοίταξε και αυτός.
<Νομίζω ότι είναι ώρα να μιλήσουμε για αυτό που έγινε εχτές.> έσπασε την σιωπή εκείνος.
<Ναι πρέπει.> απάντησε η Ελένη και ξανά γύρισε το βλέμμα της στη θάλασσα. <Το καλύτερο που πρέπει να κάνουμε είναι το ξεχάσουμε.> του είπε μετά από λίγο.
<Να το ξεχάσουμε;> ρώτησε ο Βασίλης. Δεν περίμενε να του δώσει μία τέτοια απάντηση.
<Ναι. Όλο αυτό το θέατρο το ξεκινήσαμε για να ζηλέψει η Κατερίνα. Δεν μπορεί να πέσαμε εμείς στην ίδια μας την παγίδα.> του εξήγησε. <Για αυτό το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να προσποιηθούμε ότι αυτό το φιλί δεν έγινε ποτέ. Και φυσικά να ανακοινώσουμε στα παιδία ότι χωρίσαμε αλλά παραμένουμε φίλοι.>
<Δεν μπορώ να ξεχάσω το καλύτερο φιλί που έχω δώσει Ελένη. Και δεν νομίζω να μπορείς ούτε και εσύ.> της είπε και εκείνη γύρισε να τον κοιτάξει.
<Πρέπει να μπορέσουμε. Το σκέφτηκα πολύ όλο το βράδυ. Εσύ είσαι ερωτευμένος με την Κατερίνα και εγώ με τον Νικήτα. Τέλος.> του είπε με απόλυτο τόνο.
<Και αν σου πω ότι δεν νιώθω το ίδιο για την Κατερίνα;> της είπε μετά από λίγα λεπτά ησυχίας. <Αν σου πω ότι αυτό το φιλί δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου;>
<Βασίλη δεν... δεν γίνεται.> του είπε διστακτικά η Ελένη. Και εκείνη τον σκεφτόταν συνέχεια αλλά δεν ήθελε να το παραδεχτεί ούτε στον ίδιο της τον εαυτό. Την τρόμαζε το πόσο σύντομα της είχε μπει στο μυαλό. <Δεν νιώσαμε το ίδιο την ώρα του φιλιού.> του είπε ψέματα για να τον αποφύγει.
<Αλήθεια; Εγώ γιατί δεν το πιστεύω; Αν σε φιλήσω και τώρα δηλαδή δεν θα σου αρέσει και θα απομακρυνθείς;> την ρώτησε
<Εεε; Ναι.> απάντησε εκείνη αβέβαιη για αυτό που είπε.
Τότε ο Βασίλης της έπιασε το μάγουλο και άρχισε το χαϊδεύει. Κοιτάζονταν στα μάτια. Κατάλαβαν και οι δύο την έλξη που υπήρχε μεταξύ τους. Η Ελένη κοίταξε τα χείλη του και όταν το κατάλαβε αυτό ο Βασίλης χαμογέλασε και μείωσε την απόσταση που τους χώρισε. Τα χείλη τους ήταν μόνο λίγα χιλιοστά μακριά. Πήγε ακόμα πιο κοντά της που τα χείλη τους ακουμπούσαν μεταξύ τους χωρίς όμως να τη φιλάει.
YOU ARE READING
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Romance6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.