*\ Ölümünün Anlamı /*

1.2K 190 111
                                    

Işık yavaşça sönüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Işık yavaşça sönüyor.
Ruhum varamadığım bir yolculuğa çıkıyor.

Hiçbir şey göremiyorum.
Gözüm bağlanmış.

*\ /*

Regulus Arcturus Black bir ölüm yiyen oldu. Karanlık Lord'un bir hizmetkarı haline geldi. Yıllardır istediği şeye ulaşmıştı.

Ama tüm pişmanlık onun canını yakıyordu.

Uyuyamadı. Yiyemedi. Sadece düşündü. Düşünüp durdu. Regulus tüm hayatını sadece düşünerek geçirmişti. Ya bu düşünceler onu keskin bir bıçak gibi kesecek, ya da bir hain sayılıp öldürülecekti.

Ne olacağını asla kestiremiyordu.

Evlerine Lisa ve Sirius'un düğün davetiyesi geldi. Zarfı açarken ağladığının farkında bile değildi. İlk başta onların mutluluğu için ağladığını düşünmüştü. Elbette onlar adına mutluydu. Ama ağlama nedeni kesinlikle bu değildi. Regulus'un canı yanıyordu.

Karanlık tarafta olmak istemiyordu.

Karanlık Lord'u yenmenin yollarını aramaya başladı. Ve onun en büyük sırrını öğrendi. Hortkulukları. Ama biliyordu ki, Lord onun düşüncelerini ve yaptıklarını hissediyordu.

Regulus, düğünün yapılacağı yere gitti. Bir veda için. Çünkü bunun sonunda artık öleceğini hissediyordu.

Sirius ile vedalaşmayı düşünmedi bile. Çünkü Sirius evi terk edip Regulus'u arkasında bırakırken zaten farkında olmadan vedalaşmışlardı.

Lisa'nın yanına gittiğinde onu bembeyaz bir elbise içinde gördü. Mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Ama Regulus'da ki tersliği sezdi. Ona ne olduğunu sordu.

Regulus başını eğdi. Dudakları titrerken konuşmak istedi ama yapamadı. Belki de çok söylemek istediği şey vardı ama yapamıyordu. Kelimeler ağzından dökülemiyordu. Sanki tüm sözcükler boğazına dizilmişti de hepsi sıkışıp kalmıştı. İşte, Regulus Black artık boğuluyordu. Bunun farkındaydı.

Regulus Lisa'dan uzaklaştı. "Onun nasıl yok edilebileceğini biliyorum... sırrını öğrendim... hortkuluklar... artık tüm hayatımın bir anlamı var Lisa."

Ve ölümümün de olacak.

Regulus, arkasını dönüp ondan uzaklaşırken hızlıca odadan çıktı. Lisa ona yetişemeden, ölümüne doğru cisimlenmişti bile.

Regulus o mağarada dururken asasını ve cübbesinin cebindeki kağıdı çıkarttı.

"Lumos."

Kağıda yazdığı şeyleri son kez okudu.

"Karanlık Lord'a,
Biliyorum ki sen bunu okumadan çok önce ölmüş olacağım ama sırrını keşfedenin ben olduğumu bilmeni istiyorum. Gerçek hortkuluk'u çaldım, elimden geldiğince çabuk yok etmeye niyetliyim. Dengin olanlarla karşılaştığında bir kez daha ölümlü olacağın umuduyla, ölümle yüz yüze geliyorum
r.a.b"

Ve Ölüm Yiyen olan, ama bir Kahraman gibi ölen Regulus Black, mağarada sessizce fısıldadı.

"Nox."

son
*\ /*

son*\   /*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Meaning *\  Regulus BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin