3 Yıl Sonra
Sabah uyandım sabahlığımı üstüme geçirip aşağı indim. Harry her zamanki gibi yine kahvaltıyı hazırlamıştı. 1 yıl önce evlenmiştik ve çok geçmeden ikizlerimiz olmuştu ki bu epey insanlar tarafından konuşuldu(fakat bu bizim pek de umurumuzda değildi) bütün magazin haberlerinde işte dünyayı oynatan çiftin çocukları diye başlıklar ile düğünümüz ve benim doğumum yazılmıştı. Tekrar yukarıya çıktım ve çocukları uyandırdım. Şuan daha 9 aylıktı.
Kızları giydirdiğimde ikisini de kucaklayıp aşağı indim. Yarı uyur halde oldukları için ikisi de kafalarını boynuma gömmüştü. Harry elinde ekmek, gazete ve çiçek ile içeri girdiğinde gülümsedim. Kızları mama sandalyelerine oturtup kocama döndüm ve gülümsedim.(iyi ki bir kocan oldu Taylor kdgdkdhkd)
"Günaydın sevgilim"
"Günaydın hayatım"
Dedi ve masaya oturdu. Ben bir yandan kendim yerken diğer yandan da Betty'e yemek yediriyordum. Harry de Inez'e yemek yediriyordu ve en zorlu görevi o üstlenmişti bence. Inez çok fazla yemek yemek istemiyordu ve bu yüzden kilosu olması gerektiğinden azdı. Fakat nasıl oluyorsa Harry ona yemek yedirirken ikinci tabağı bile istediği oluyordu. Çocuk bu yaşta babasının tarafında resmen. Siz şimdi Tom'a ne oldu diye sorarsınız ben hemen söyleyeyim. Aklımda çok kötü fikirler vardı ama ben onu dövdükten sonra İsveç'e kaçtı ve oralı biri ile evlendi. Muhtemelen kız hali hazırda onu bekliyordu zaten bana tekrar bulaşmak için buraya geldi diye düşünmeden edemedim. O gittikten 1 ay sonra biz Harry ile nişanlandık zaten. Sessiz geçen kahvaltının ardından hepimiz kalktık kızları salona bıraktık ve mutfağı toplamaya başladık .
"Bugün lunaparka mı gitsek acaba?"
"Siz istiyorsanız gidin bugün ben çok kötüyüm"
"Taylor iyi misin bak jastaneye falan gidelim istersen?"
"Hayır önemli değil. Ben eczaneye gidip geliyorum tamam mı ağrı kesici alacağım"
"Gelmemi ister misin?"
"Hayır hemen gidip geleceğim zaten"
"Hiç içime sinmiyor seni böyle tek başına gitmene izin vermek ama sen bilirsin"
Evden çıktığımda soğuk havanın yüzüme çarpmasıyla gülümsedim. Hava almaya gerçekten ihtiyacım varmış. Yürümeye başladım ve 5 dakika sonra eczanenin önüne geldim. İçeriye girdiğimde Bay Blitz her zamanki gülümsemesi ile beni karşıladı. Ona almak istediklerimi söyledim ve parayı uzattım almak istediklerimi getirdi ve parayı alıp para üstünü uzattı. Eczaneden çıktığımda eve doğru yürümeye başladım ve yorulduğumu hissedince kaldırıma oturdum nir süre orada dinlendikten sonra eve geri döndüm ve lavaboya girdim. Poşetten aldıklarımı çıkardım ve elimdeki hamilelik testine baktım. Bu sefer daha fazla korkuyordum. Gerçi ben ikiz doğurmuş taşımış insandım fakat Betty ve Inez daha çok küçüktü ve ben 3'üncüye hazır değildim. Aklımdakileri silip testi yaptım ve beklemeye başladım.
"Sevgilim orada mısın?"
"Evet benim işim uzun sen misafir odasındakini kullanabilir misin?"
"Yok parfümümü uzatabilir misin diyecektim"
Dedi ve dolabı açıp parfümü elime aldım. Sonra kapıyı açtım ve ona uzattım.
"Teşekkür- hamilelik testi mi o? Hamile misin?"
"Bilmiyorum testin sonucu çıkarsa öğreneceğiz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirrorball |Tamamlandı|
Fanfiction❦︎𝑴𝒊𝒓𝒓𝒐𝒓𝒃𝒂𝒍𝒍❦︎ Kurgu tamamen bana aittir. |DÜZENLENİYOR|