Zayn'in Ağzından
Sabah zorlukla uyanıp banyoya gittim soğuk suyu yüzüme çarptıktan sonra aynaya baktım gözaltlarım iyice morarmış gözlerim kızarmış ve saçım dağılmıştı duşa girsem çok iyi olucaktı.
Duştan çıktığım an aklıma gelen şey ile durdum. Dün Harry Taylor'a sırıtmış mıydı? Hem de konuşurken. Lanet olsun Taylor da ona gülümsemişti. Harry zaten sinirimi bozuyordu şimdi de sevdiğim kızı mı elimden alıcaktı. Bu işi halletmeliydim, Harry burdan hemen gitmeliydi yoksa çok kötü şeyler olacaktı.
Taylor'ın Ağzından
Tay: Selena yeter ama.
Sel: Ne yapıyım sabahtan beri seni kesiyor ve bu çook komik.
Tay: Hayır komik değil daha çok rahatsız edici.
Sel: Saat 3 yönüne bak.
Baktım. Keşke bakmasaydım Zayn bana bakan çocuğa boğa görmüş gibi bakıyordu kavga çıkmasına engel olmalıydık.
Tay: Sel gitmeliyiz.
Sel: Heyy kavga çıkacak gibi duruyor. Lütfen izleyelim lütfennn.
Tay: Kavganın konusunu çok iyi biliyorsun Selena! Benim yüzümden kavga çıksın istemiyorum.
Sel: Heyy hadi ama ne olur altı üstü Zayn çocuğu döver tatlım bu olaylar neredeyse her gün oluyor.
Tay: Peki Sel sen izle ben gidiyorum.
Sel: Peki görüşürüz.
Tay: Tanrı aşkına Selena.
Neymiş kavgayı izleyecekmiş sanki ne olacağını bilmiyor da işte Zayn bana bakan herkese yaptığı gibi o çocuğu da hastanelik edecek sonra müdüre gönderildiği zaman çok küçük bir ceza ile yırtacak biliyorum işte olucakları ben. En yakın arkadaşım bile benim yanımda değil de o salağın gerizekalının yanında resmen.
Harry: Hey iyi misin yüzün bembeyaz olmuş
Tay: Evet sadece derslerden başım ağrıyor ve bir şey de yiyemedim ondandır.
Harry: Gel kantine gidelim
Tay: Yok yani şey senin de şimdi işin vardır bölmeyeyim ben seni.
Harry: Hayır dersim boş hem bende hava almış olurum biraz (kantin dışarıda).
Tay: Peki.
Harry: Ne istiyorsun?
Tay: Aperatif şeylerden al bir tane.
Harry: Al bakalım.
Tay: Teşekkür ederim.
Harry: Afiyet olsun.
Zayn: Hey!
Tay: Lanet olsun.
Harry: Zayn?
Zayn: Ne oluyor burda?
Tay: Pardon da sanane bundan?
Zayn: Ne demek sanane merak ediyorum işte Harry?
Harry: Ne olabilir oturuyoruz işte.
Zayn: Tamam oturma gidebilirsin.
Tay: Ne hem buraya sonradan geliyorsun hem de bizi mi kovuyorsun?
Zayn: Hayır sen değil o gidiyor.
Tay: Yeter Zayn senin bu kıskançlıklarından bıktım artık biz ayrıldık hatırlıyorsun değil mi sen beni aldattın ve artık ayrıyız ve asla bir araya gelmeyeceğiz (we are never ever getting back together).
Zayn: Senden daha ne kadar özür dilemem gerekiyor Taylor? Sarhoştum, bir hata yaptım ve şuan çok pişmanım ama benim seni hala sevmeme sana hala deli gibi aşık olmama rağmen başka erkeklere gülmen sinirimi bozuyor anlıyor musun?
Zayn'e tokat attığımda yüzü sola savruldu gözümden akan yaşları sildim ve Harry'i bileğinden tutup okulun dışına sürüklemeye başladım. Eşyalarımız okulda kalmıştı ama umurumda değildi Selena'ya söyler onları aldırırdım. Yoldan geçen taksiye bindiğimizde gitmek istediğim yeri biliyordum. Kısa bir süre sonra sahile varmıştık cebimdeki son parayı verdiğimde inmiştik.
Harry: İyi misin?
Tay: Böyle bir şey yaptığına inanamıyorum. Sadece, bilmiyorum unutması gerekiyordu. Onu unutmam gerekiyordu
Harry: Bazı insanları unutmamız zaman alır bu gayet normal bir şey o kişiyle çok fazla şey yaşarız ve unutmak zaman alır. Bana anlatmak istersen seni dinlerim. Çok iyi bir dinleyiciyimdir.
Tay: Yanımda olduğun için teşekkür ederim.
Harry: Daha çok sen beni sürükledin ama sürüklemeseydin de gelirdim yani rica ederim.
Tay: Öyle oldu değil mi biraz özür dilerim sinirliyken ne yaptığımı bilmiyorum.
Harry: Senin sinirli halin buysa bence sana hiç bulaşmasınlar.
Tay: Yaa öyle demek görürsün sen şimdi.
Harry: Taylor kafayı mı yedin bu havada denize mi gireceksin?
Tay: Evet bu suyu sana sıçratabilmemin tek yolu denize girmek akıllım.
Harry: Lane- Ah lanet olsun görüyor musun her yerim su oldu bak.
Tay: Sataşmasaydın.
Harry: Sende görürsün şimdi.
Tay: Tamam tamam çok özür dilerimm
Yazar: Yarın hastalanıp okula gidemeyeceklerinden haberleri yoktu ve tabii ki Zayn'in ağacın arkasında onları izlediğinden de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirrorball |Tamamlandı|
Fanfic❦︎𝑴𝒊𝒓𝒓𝒐𝒓𝒃𝒂𝒍𝒍❦︎ Kurgu tamamen bana aittir. |DÜZENLENİYOR|