DevamkeMağraya gidemez tabi bu yüzden eski kaldığı yere geldi hala iyi durumda olması iyi ihtiyar da öldüğüne göre artık karşılaşma ihtimali yok. Kapıya yaklaşırken eski haline döndü Izuku'yu kucağında taşıyor.
-Kh- dıştan bile tozlu olduğu belli..*
Kapıyı açtı ve içeri bakiyor
-10 yıl el sürülmemiş ne bekleyebilirimki..*
Odalara falan çıktı ama yatak filan tozlu.
-Buraya çekidüzen versem iyi olur-*
Şimdilik koltuklardan birine yatırdı ki fiğh diye tozlar uçuştu.
Hızını kullanarak önce bodrumdaki kan deposuna gitti ve neyseki bura iyi muhafiza ediliyormuş hala kan serumları ve normal serumlar iyi durumda onun kanına uygun olanı bulup hızlıca geri gelir ve takar sonra 5 dakkada yatağı halleder (Ateş ve buz faydalari xd) ve yatırır.
-Uyanana kadar napsamki-* Koltuga oturduğu gibi tozlar uçuştu.
-Sanırım buldum-*
Camı açtı ama bunun kaçma ihtimalini göz önünde bulundurdu ve aşağıdan özgünlük kullanımı izin vermeyen zincirli kelepceler (yani uzuyor belli bi uzunlulta az rahat hareket etsin diyeh) alıp ellerine taktı zaten kaçmaya çalışsa direk yakalar da neyse.
Eve baktı bi bisiler gereklimi diye evet gerekli ondan simdilik çıkıp onları almaya gitti.
Bir süre sonra geldi gelmesine ama ev hala kirli ondan içeri koysada poşetleri çıkarmadan temizlik icin gerekli olanlari çıkardı ve başlasın temizlik.
Ses duyduh bu yüzdrn geldi telefona bakti.
-85-?¿Kadın kafayı sıyırmış. *
Hiç acmadan kapasa kadın kalp krizi geçirecegini dusunuyo bukadar merak etmesi yani aşırı bu yüzden açtı .
-Efendim birsey sölemeden önce oğlunuz saldırıya uğradı şuan özel merkezde güvende size başka bilgi veremem sadece arkadaşlar çok aradığınız icin panik atak geçirmenizi istemedi.Merak etmeyin şuan oğlunuz güvende biz haber verene kadar sizde başkalarina haber vermeyin- iyi günler.
Kapatti direk.
-Umarım yirttik.Telefonu kapatip komidine koyar ve geri isine devam eder.
O sırada Izukunun annesi
-Neeğeğeğeğğeh?!?!
Zaman atlaması
Midoşun ağzından
Shotonun işi bitti dinleniyor okadar iş yaptı sonuçta.
Bu uyandı gözlerini araladı nerde olduğunu anlamaya çalışıyor yazık. Yan koltukta Shotoyu görünce korku+panik oldu kaçacak hali de yok kıpırdayamıyor. Kocaman korku dolu gözlerle ona bakıyor.Shoto uyuyor farketmedi.
-Tabiki kediyi getirdi Yatağın üstüne çıktı bakıyor mauw~
Kediye bakar
-Çok tatlıııığh-! *
Korkusu biraz da olsa hafifledi.Güçsüz hala ama kıpırdayabildiği kadar hafif doğrulup elini uzatıp kediciği kucağına alır ve kulak arkasını çene altını falan sever.
-Mirliyor
Shoto mirlamayi seviyor ondan hafif gülümser.
Izuku kediye dalmış Shotonun orda olduğunu bile unuttu gülümsüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DekuTodo//TodoDeku
VampireVampir/Kurtadam dünyasında geçen bir hikayedir. DEKU SEMEDIR !!!!!DIKKAT!!!!! 5. sezon spoiler icerir birazda benim teorilerim yani uydurdun gibi laflar duymak istemiyorum... Yeni sezonlaedan çok spoiler.