Dewamke...
Gölet tarafına geldiler gerçekten çok güzel bir yer insanın tüm negatif enerjisini alabilcek düzeyde. Izuku hayran hayran etrafa bakınıyor sonra büyük bi ağacın gövdesine yaklaştıklarını farketti. Dibine gelincede Shoto yere oturdu oda oturdu yanına temiz havayı içine çekmek için deriin bir nefes aldı.
Shoto da derin nefes alıp kolunu Izukunun omzuna attı kafasını yasladı ama kediciği unutmuştu ondan kendi İzukunun saçına düştü ama Izukunun saçlar daha bol ve yumuşak olduğundan patileriyle yerini ayarladı biraz mıncıkladı falanda oraya top şeklinde kıvrıldı kafasını sürtüyor.Izuku kedinin hareketlerinden biraz huylandı ama hareket etmemeye çalışıyor çünkü kedinin rahatlığı ona geçiyor gibi huzurlu hissediyor.
-Adı varmı kedinin*
-Bembeyaz olduğundan Kar koymuştum ama genelde sevgi sözcükleri kullanırım*
-Güzelmiş*
Kediyi sevmeye devam ederken yanlarına sincap geldi Shoto da sol eline aldı sincap eline sarıldı kafasını sürtüyor.
(UYARI; BURDAN SONRASI RESIMLER AŞIRI TATLILIK IÇERIR KAN SEKERINIZE HAKIM OLUN!)
Izucuk geberiyor tatlılıktan Sincabı avucuna aldı parlayan gözlerle bakiyor elini uzatıp sever.
-Çok tatlısın ama seennn-**
Zaman geçtikçe hayvanlar gelmeye başladı geneli de Shotonun sol tarafına geliyor. Geneli gelenler yavruda. Sonra bacağından tırmanmaya çalışan tavşanı farketti yazık çıkamıyor avuçlarına aldı seviyor.
-Bu daha 4 parmak bişeydi...Büyümüş iyi
-Ağh hepsi aşırı tatlı kalp krizine girmesem iyi...*
Sincaplar bunun saçlarına girip yattılar .
-Kafamı asla hareket ettirmem--...*
Göl taraflarından tilkilerde geldi. Izuku ilk başta diğerlerine saldırıcak sandı ama onlarda Shotonun bacağıa kafasını yaslıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DekuTodo//TodoDeku
VampireVampir/Kurtadam dünyasında geçen bir hikayedir. DEKU SEMEDIR !!!!!DIKKAT!!!!! 5. sezon spoiler icerir birazda benim teorilerim yani uydurdun gibi laflar duymak istemiyorum... Yeni sezonlaedan çok spoiler.