/1\

1.8K 96 230
                                    


Shoto'nun ağzındaaaaan

Ormanın göl tarafındaki ağaçların birinin gövdesinde bulduğu kediyi seviyor.

-Miyuw~

-Pembe burnunu yiyesim var cidden..

-Mrrr~ Yerde dönüp göbüşünü sevdiriyor.

Gülümsedi buda e yani.

-Sen çok tatlısın ama... Sadece sende değil bütün hayvanlar okadar tatlıkii-... bir asırı sizinle geçirdiğime memnunum...

Kediyi alır ve hafif yatay pozisyona geçip sol boyun tarafina koyar. Kedicik sıcaklıkla mayıştı hafif tüylerini kabartır ve uyur. Buda keyfini çıkarıyor bi yandan da telefonunu çıkardı yeni haberlere bakıyor ki birşey dikkatini çekti.

-Ah...Yarın Cadılar Bayramı. Normal sayıldığımız tek gün... Kediye baktı. Seni yanımda götürmemeliyim çok dikkat çeker

Telefonu kapatıp düşüncelere daldı.

-Kaç gündür bu gün için düzgün beslenmedim
Birini öldürmemeye çalışırım ama zaten çok kalabalık olur..
Hmh- bence bir istisnadan birşey olmaz..
Sence?

Aynen karşıdaki ağaçta cevap vercek.

-Öhm- yanlızlık çarpmaya başladı...

Birtakım sesler wuhuuu.

Bakınıyor kim var diye sonra yavasça yaklaşan tavşanı farketti.

-Ğh-... KurtAdam sandım ödüm koptu.

-Vki~ ön elleriyle yüzünü avusturdu.

Ama kalbi eridii. Elini uzattı gelmesi için.

;Tırsmıyor değil ama kedi orda huzurlu ve yüzünde herhangi bi saldırganlık görmeyince yanina geldi eline burnunu koydu.

Garip sesler çıkarmamaya çalışıyor.

-Sen de çok tatlısın amaaaa.....

Kucağına aldı onuda seviyor sonra bi baktı pusu bekleyen kurt. Tabi yemesine izin vermez ondan kurta dişlerini çikartti tabi korktu hafif geri gidiyor ama o onuda sevmek istiyor ondan gelmesini işaret etti. Tabi kurt kaçsa bile yakalanacağını bilir e hayvanlar zeki geldi ama başı okşanınca direk köpeğe bağladı sevdiriyor.

Tabi kuştur tilkidir sincaptır falan doluştular hepsi sırnaşıyor.

-DoğaBaba falanmı oldum bende kıkırdar

Bi süre sonra bu baya huzurlu tabi mayışti uyuya kaldı.

Zaman Atlama

-Ah- uyuya kalmışım...

Kalkmaya çalışıyor.

-Bu kimin kafası la-

Vampir dişini çıkarıp hafif sürttü ceylan da geri çekildi.

-?¿ Gene tüm hayvanlarımı topladım- hayvanat bahçesinde b- ordaki yılanmı-... Asıl şu akrep mi-...?

Loading...

-Kar nerd-

-Miyuw~ Sol saclarından yüzüne patisini koydu.

-Ah- bukadar hayvan arasında yem oldun sandım.

(Kediye kar demesinin nedeni beyaz tüylü ve yumuşacık olmasıdır ayrica kedide yavru daha aşırı tatlı)

Kolunu kurttan kurtarıp başından aldı sonra zar zor hayvanlar arasından çıktı.

DekuTodo//TodoDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin