Saat sabahın 8 iydi. Bugün sabah erkenden almila ve kainat kalkıp kahvaltıyı hazılıyorlardı. Çok beklenmemiş bir şey oldu şebnem sabahın köründe kalkmış bide üstüne üstlük hazırlanmıştı. Almila ve kainat bu duruma çok şaşırdılar. Kainat şaşkınlığını dışarı vurarak,
Kainat: Şeboo. Sen bu saatte ayakta hemde hazırlanmış. Hayırdır?
Şebnem: Kainatcım canım. Hatırlatırım bugün benim düğünüm var.
Almila: Biliyoruz, ama senin için en hakiki ilim uykuydu ondan biraz şaşırdık.
Şebnem: Hadi çeneler fazla çalışmasın. Bir an önce yemeyi yiyip çıkıcaz. Daha çok işimiz var.
Şebnem yüzünden kızlar doğru dürüst bir şeyler yiyemediler. Ama şebnemin telaşıda normal. Almila ve kainatta üzerlerini giyindikten sonra seniha'ların evine geldiler. Senihada giyinmiş şebnemleri bekliyordu. Kızlar kapının önüne gelince zili çaldılar. Seniha güler yüzle kapıyı açtı ve,
Seniha: Hoşgeldiniz.
Kızlar içeri girip üzerlerindeki montları çıkarttıktan sonra seniha şebneme baktı ve
Seniha: Ee şebnem heycan varmı?
Şebnem: Olmazmı. Hani daha kuaförler gelmemiş.
Kainat: Gelirler birazdan şebnem.
Kainat lafını bitirdi ve kapı çaldı. Almila kapıyı açtı. Kuaförler içeri girdiler, malzemelerini çıkarttılar ve şebnemin tariflerine göre saçını yapmaya başladılar.2 saat sonra kuaförlerin uzun uğraşlarından sonra şebnemin saçı bitmişti. Sonra kainatın saçını yapmaya başladılar. 3 saat sonra hepsinin saçı yapılmıştı. Seniha kuaförlerin parasını ödedikten sonra üzerillerini giyinmeye gittiler. Yarım saat sonra seniha üzerinde kırmızı sırtı açık bir elbise giymiş şekilde, kainat kısa siyahlı beyazlı bir elbise giymiş şekilde, almila ise uzun karışık desenli bir elbise giymiş şekilde hepsi salonda şebnemi bekliyorlardı. Biraz sonra şebnem bem beyza bir gelinlik giymiş gelinliğin sırt kısmı çaprz iplerle yapılmış önü sıtraplez ve simliydi. O kadar güzel olmuştuki ne seniha ne almila nede kainat gözlerini şebnemin üstünden alamadılar.
I
Şebnem: Nasıl olmuşum?
Seniha: Ço çok güzel olmuşsun.
Şebnem: Gerçektenmi?
Hepsi şebnemin sorusuna cevap olarak kafalarını yukarı aşşağa salladılar. Bu sırada selimlerde hazırlanmış evin salonunda oturmuşlardı.
Selim: Abi biran önce bitsede bende şu heycandan kurtulsam.
Can: Geçer abi geçer. Az sabret bu zamana kadar bekledin biraz daha beklersin.
Biran oluşan sessizliğin ardından canın telefonu çaldı,
Can: Kainat arıyo. Efendim aşkım. Tamam tamam geliyoruz.
Can telefonu kapatır kapatmaz ellerini dizine vurarak ayağa kalktı.
Özgür: Hadi selim kız almaya gidiyoruz.
Selim: Can kızlar hazırmış demi.
Can: Evet abi. Hadi hadi herşey hazır bi biz eksiğiz.
Hepsi evden çıkıp süslü gelin arabasına binip senihaların evinin yolunu tutmuşlardı. Şebnem ayakta bir oraya bir buraya giderkerken kendi kendine söyleniyordu,
Şebnem: Ya kaçmış filan olmasın niye gelnediler.
Cümlesini bitirir bitirmez kapı çaldı. Almila kapıyı koşa koşa açtı. Selim içeri girip şebnemi gelinlikler içinde bir kuğu gibi görünce ağzı tutulmuştu.
Şebnem: Nasıl olmuşum?
Selim: Bir kuğu gibi. Çok güzelsin şebnem.
Selim sözünü bitirince ikiside birbirlerine doğru yürümeye başladılar. Bir noktada karşı karşıya geldiler. Birbirlerinin gözlerine aşkla baktılar. Şebnem selime yakalşarak
Şebnem: Sende çok yakışıklı olmuşsun bay inan.
Şebnem sözünü bitirdikten sonra geri çekildi bu sefer selim şebneme yaklaşarak
Selim: Çok teşekkür ederim bayan inan. Çok naziksiniz.
Selimde sözünü bitirdikten sonra geri çekildi ve
Selim: Hadi artık gidelim, dedi
Hepsi aşşağı indiler. Şebnem ve selim gelin arabasının arka tarafına bindiler. Arbayı müfit kullanıyor yanına can binmişti. Geri kalan senihanın arabasıyla diyerlerini takip ediyorlardı.
Arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Son Yeni Bir Başlangıçtır(ŞEBSEL)
RomanceHerşeyin bittiğini sandığımız uçurum aslında herşeyin başlangıcı oldu bizim için...