6.BÖLÜM- YANLIŞ NUMARA

71 5 2
                                    

Merhaba arkadaslar hersey icin cok tesekkur ederim beni çok mutlu ediyorsunuz. iyi okumalar   :)

Telefonu acmaya kararverip ekranı kaydırdım.

-Aloo

........

- Alooo

.............

-Aloooo

+Alo iyi aksamlar. Dedi bir erkek sesi. 35 - 37 yasinda ki bir adam gibi cikiyordu sesi baya kalındı (Ah nihayet konustu )

-Kiminle görüşüyorum.

+Siz kimsiniz.

-Siz beni aradınız asıl siz kimsiniz.

+Siz kim oldugunuzu soyleyin.

- Bu sizi hiç ilgilendirmez hem siz ariyorsunuz onu sizin soylemeniz gerekir kimi aradinız. (kan beynime sicriyivermisti hem rahatsiz edip hemde kim oldugumu soruyordu sinr bozucuydu gercekten. Kendimi zor olsada sakinlestirmeye calistim)

+Tamam ya niye bagiriyorsunuz.

-Bagirttirmayin o zaman bir daha sormama gerek var mi ?

+Kusuruma bakmayin haklisiniz filizi aradim ben orda mi filz.

-Yoo yok burda oyle biri numara bana ait yanlıs aradiniz sanirim (filiz kim ya bi o eksikti)

+Alla alla nasil olur bu numaranin sonu 36 45 degil mi ?

-Hayir beyfendi yanlis aramissiniz.

+ Tamam o zaman kusuruma bakmayin tekrar rahatsiz ettim iyi aksamlar

-önemli degil iyi aksamlar.

Bi an hic kapatmiycak sandım hayır tuslarken numaraya bakmamış mı bu bide nasıl olur diyor hey allahım ya.

Zilin calmasiyla sitem dolu dusuncelerime son verip kapıyı actım.

-Hos geldin ablacım

+Hos bulduk canım. Diye cevap verdi.

Elindeki poşetleri alıp mutfaga dogru taşıdım. Çok yorgun gözüküyordu. Kim bilir hayat yormuştu belkide 15-16 yaşından beri hem okuyup hem çalışıyordu.

Liseden mezun oldu eski şehir üniversitesini kazandı ama gidemedi işte.

Hem maddi zorluk hemde beni okusun diye çok şükür durumumuz iyi onunda iyi bir işi var şimdi eczane teknisyeni.

Sacları hafif dagilmis goz kenarları hafif mor gibi ifadesiz ve donuk bakislariyla yorulduğu her halinden belliydi. O ablamdı benim o bes yaşındayken dünya ya gelmişim ben. İsmimi ablam koymuş illa Deniz olcak diye ağlamış durmuş.

Hatta nüfus dairesinde ki kadın yanlıs anlayıp yeliz yazmış. Ablamda duyunca kıyameti koparmış tabi babamı tekrar gonderip düzelttirmiş.

Ben kendimi bildim bileli yanımdaydı herşeyimdi benim

Hem ablam hem annem hem babam hem arkadaşım kolay kolay bir şey saklamazdım ondan çok nadir yalan söylerdim ama pişmanlık duyardım söyledikten sonra.

Biz bir parça ekmeği ikiye bölüp yerdik biri bana çikolata yada büsküvi verdiğinde ablama yok mu derdim ne biliyim o yiyemiycek diye üzülürdüm kendimce belkide zor gunler geçirdik yokluğu yaşadık ama çok şükür hiç aç uyumadık.

Bunları düşünürken gozlerim doluvermişti ağlamamak için kendimi sıkıyordum ki gözümden bir damla hızlıca dökülüverdi.

Hemen elimin tersiyle sildim ablam tabiki farketti

+Noldu la niye ağlıyon ?

- Ağlamıyom be gozlerim yaniyodu damladı sanırm hasta olcam.

+Hıı bende salağım noldu

- Kız yok bişey

+İyi be ketıla su koy çayı demle gerisini ben hallederim dedi

-Tamam diyip sırıttım (Konusma şeklimiz boyledir genelde)

Yemegimizi yedikten sonra bir sigara yaktım içtim biraz daha oturup ablam ve eniştemle sohbet ettikten sonra uyumak için odama geçtim. Camdan dışarıya bakmaya başladım her gece uyumadan yapardım bunu dışarıya bakmak hoşuma gidiyordu bir sure baktıktan sonra yatagıma uzanıp köpeğime sarıldım dışarı bakmak çok şey anlatırdı bana.

Sol tarafım da kalbimin üzerinde bir ağırlık vardı ne nefes aldırıyor ne rahat bırakıyordu beni sadece sıkıyordu. İstemsizce gözlerim dolmaya başladı yine neyim vardı benim böyle o kıpır kıpır deniz nereye kaybolmuştu.

Telefonun titreşimi düşüncelerimden ayırmıştı beni yine

Elime alıp ekrana baktım.

Aşk böcüğüm arıyordu (mert) yüzüme bir gülümseme geldi. Kendimi toparladım ve

-Efendim. Dedim

+Napıyon ?

-İyiyim yatıyorum. sen ne yapıyosun?

+İyi yattım bende şimdi.

-Hmm iyi yorgunmusun?

+Evet çok fazla değil.

-Peki günün nasıl geçti yoğunmuydu?

+Evet götüm yer görmedi be bacaklarım çok ağrıyo.

-Anladım uykun var mı uyuyalım o zaman.

+Biraz var az daha konuşalım işte be özledim zaten bu hafta iznim yok yeni girdiğim için

-Tamam bende özledim ama yorgunsun diye dedim.

+Biliyorum ama sesini duymak iyi geliyo...

İKİ SAAT SONRA

-Mert hadi uyu artık çok geç oldu.

+Uyumak istemiyorum.

-Saçmalama mert erken kalkcan yarın yorgunsun hem

+Tamam iyi geceler seni seviyorum

-Sanada iyi geceler bende seni seviyorum. Dedim telefonu kapattık. Onu seviyordum genelde kavga ederdik anlaşamazdık ama seviyordum işte.

Hiç sormazdı bana senin günün nasıl geçti bu gun ne yaptın nasılsın diye umursamazdı belkide ne biliyim işte ama dokunurdu bana üzülürdüm içten içe iyice uykum gelmişti artık

Göz kapaklarımın ağırlaşmasına daha fazla engel olamadım ve gözlerimi kapattım.

Bir eksoz esesiyle sıcrayarak uyandım. Ne oluyo lan bir gun küçük su şişesine su doldurup arabalara atcam o olcak telefonuma uzanip saate baktım oha 03:39 du bu saat te utanmıyolar düşünce de yok hiç ayıp ya homurdanarak ettiğim küfürün ardından sigara yaktım camın önune gecip içmeye başladım uzaktaki sokak lambaları...

Ne kadar güzel bir görüntüleri vardı oyle dinlendiriyordu sanki iste manzara bu olsa gerek.

Sigaramı söndürüp yatagıma geri döndüm ve köpeğime sarılıp gözlerimi kapattim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

APARTMAN AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin