Arkadaşlar birinci bölüm biraz kısa oldu farkındayım olaylar birazcık zamanla gelişecek lütfen yorumlarınızı bekliyorum. :) Benim için çok önemli :)
Mert'e eve geldiğime dair mesaj attım. Evet mert benim sevgilim 2 aydır beraberiz uyumlu olduğumuz söylenemez çünku sık sık kavga ederiz ama onu seviyorum ışte oda seviyor yani sanırım :) Evdeki işlerimi halletmeye başladım (bulaşık felan işte ) Telefonumun titrediğini duyup gelen mesaja baktım "parktayım aşağı gel" Evet hep emrivaki yapardı buna çok kızıp söylememe rağmen. Gitmek istemesem de "tamam geliyorum" yazdım. Üstümü değiştirdim gitmeye hazırdım. Aşağı indim ve parka doğru yürümeye başladım. Onu gördüm olduğu banka doğru yürüdüm gördüğümde yüzüme hafif bir gülümseme geldi. Ama o hissizce yüzüme bakıyordu yanına oturdum sigarasının yarısına gelmişti. Ne hoş geldin derdi nede sarılıp öperdi elimi bile sıkmazdı hep böyleydi işte soğuk ve hissiz iç çekerek cebimden sigara ve çakmağımı çıkarttım dudaklarıma götürdüm yaktım derin bir nefes çektim.
-"Nasılsın " dedim.
+İyi sen
-İyi. Sigarasını derince çekip fırlattı.
Elini omuzuma koyup beni kendine çekti. Hareketsiz şekilde durdum diğer eliyle elimi tuttu
+6 da iş görüşmesine gideceğim. Diye ekledi.
-Hıım ne güzel belki olur bu sefer nereye ?
+Çorabacı emin
-Hayırlısı bakalım inşallah alırlar dedim. Tebessüm ederek devam etti
+Abimle tartıştık canımı sıktı amk
-Neden ?
+İş bul iş bul diye kafa sikiyo ışte
-Boş ver takma mert hı hı deyiver işte sesini çıkartma konuşsun dursun.
+ Bıktım deniz bi susmuyor yeter artık sıkıldım hepsi birden üstüme geliyor anasını satıyım.
-Bak tamam sakin ol önce tamam mı deme öyle herşey yoluna girecek dedim. Elini parmağımla okşadım gülümseyerek. Belli belirsiz güldü sonra yanağımdan öptü gülümsedim bende öptüm. Biraz müzik dinledik birşeyler konuştuk.
-Mert artık eve gitmem gerekiyor 6 ya da birşey kalmadı.
+Gitme işte be özledim oturalım biraz daha
-Peki birer sigara içip kalkarız tamam mı ?
+Of deniz tamam.
------------------------------------
Eve gelmiştim okadar merdiven çıkınca nefes nefese kalmıştım tabi 2 saat sonra ablamla eniştem eve geldiler ablam yemek yapmaya koyuldu hemen eniştem salonun koltuğunda yerini almıştı bende her zamanki gibi ablamın kafasını şişiriyordum. :) Mert ne yaptı acaba diye düşünerek mesaj attım.
-Ne yaptın canım
+Yarın 8:30 da gel dedi aşkım
-İyi işte tatlım çok sevindim senin adına :)
+Sağol birtanem ne olcak bakalım
-Hayırlısı canım neyse biz yemek yiyecez masayı hazırlıyım mesaj atarım
+Of iki saat te yiyemezsin şimdi çabuk ol
-Mert başlama yine bak canımı sıkma benim ya
Sinirden delirmek üzereydim hep aynı şeyi yapıyordu
+Tamam deniz tamam !
Ablamın deniz hadii sesiyle irkilip masayı hazırlamaya başladım
---------------------------------------------------
Yatağıma uzandım Mert'e iyi geceler mesajı attıktan sonra Rex'e sarılıp gözlerimi kapattım (rex benim köpeğim oluyor)